Poznańska spółka konsultingowa BCC uzyskała certyfikat Centrum Kompetencyjnego SAP, uprawniający do świadczenia usług serwisowych, które dotychczas były realizowane jedynie przez globalną organizację serwisową SAP.
Firmom korzystającym z oprogramowania SAP producent standardowo w ramach opłaty serwisowej zapewnia wsparcie przy rozwiązywaniu bieżących problemów, uaktualnienia i rozszerzenia oprogramowania, a także opiekę nad optymalnym wykorzystaniem zasobów systemowych. Do tej pory zgłoszenia generowane przez klientów SAP i BCC w Polsce trafiały do konsultantów z globalnej organizacji serwisowej SAP. Obecnie klienci będą mogli korzystać także z bezpośredniego wsparcia serwisowego, świadczonego przez BCC.
Dzięki otrzymaniu certyfikatu Centrum Kompetencyjnego klienci, którzy zakupią od BCC licencje oprogramowania SAP, otrzymają możliwość wsparcia serwisowego bezpośrednio przez BCC. Klienci będą mogli przekazywać zgłoszenia serwisowe do organizacji serwisowej BCC, która bardzo dobrze zna specyfikę firmy i jej systemu SAP. Stały kontakt użytkowników systemu u klienta z konsultantami serwisowymi BCC sprawi, że zgłoszenia będą rozpatrywane indywidualnie przez osoby dobrze znające specyfikę działania firmy. Wszystko to zapewni szybsze i bardziej efektywne rozwiązywanie problemów.
Przejęcie wsparcia przez BCC oznacza dla klienta lepsze wykorzystanie zasobów wiedzy globalnej organizacji serwisowej SAP, z którą konsultanci BCC kontaktują się w imieniu klienta. Łącząc znajomość systemu danego klienta z wieloletnim doświadczeniem oraz dostępem do wiedzy zgromadzonej w globalnym serwisie SAP, konsultanci są w stanie szybko zarekomendować klientowi optymalne rozwiązanie zgłaszanego przez niego problemu.
„Uzyskanie certyfikatu Centrum Kompetencyjnego jest dla nas uwieńczeniem kilkuletniego procesu rozwoju oferty serwisowej BCC. Teraz nasi klienci mogą otrzymać pełen wachlarz usług potrzebnych do utrzymania systemu SAP z jednego źródła – od doświadczonego partnera wdrożeniowego i serwisowego” – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. technologii informatycznych w BCC.
„Przyznanie certyfikatu Centrum Kompetencyjnego, które nastąpiło po szczegółowym audycie organizacji serwisowej BCC, jest potwierdzeniem, że BCC posiada najwyższe kompetencje i wieloletnie doświadczenie w zakresie rozwoju i opieki nad systemami SAP. Wpisuje się to w długofalową strategię SAP, która zakłada budowanie jak najszerszej oferty serwisowej dla klientów użytkujących SAP. Zarówno zakres, jak i jakość obsługi serwisowej zapewnianej przez SAP i naszych partnerów wykracza ponad to, co mogą otrzymać firmy korzystające z oprogramowania ERP innych producentów” – stwierdziła Joanna Cendrowska, Customer Care and Support Manager w SAP Polska.
BCC oferuje także dodatkowe wsparcie techniczne oraz aplikacyjne, zapewniając klientom pełen zakres koniecznych usług serwisowych, związanych z utrzymaniem systemu SAP.