Z myślą o firmach użytkujących systemy SAP, BCC wprowadziło do oferty nowy produkt – aplikację Obsługi Zgłoszeń Serwisowych (OZS). OZS jest rozwiązaniem informatycznym, wspierającym proces zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, które są obsługiwane przez wewnętrzny dział Help Desk, wspierający użytkowników SAP w firmie.
OZS umożliwia śledzenie statusu problemów, zgłaszanych przez użytkowników, przez Internet. Oznacza to możliwość zarządzania zgłoszeniami, pytaniami i zapotrzebowaniami użytkowników w jednolity i scentralizowany sposób. Automatyzacja przetwarzania przesyłanych zgłoszeń zapewnia efektywność i elastyczność całego procesu. Najważniejszymi czynnościami, wspieranymi przez OZS, są: wprowadzanie zgłoszenia przez użytkownika, rejestracja zgłoszenia, nadanie priorytetu zgłoszeniu, wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za rozwiązanie problemu, kontrola statusu wykonania zlecenia. Rozwiązanie OZS może być elastycznie dopasowane do potrzeb firmy – w zależności od funkcjonującego w firmie modelu organizacji Help Desku.
Unikalną cechą rozwiązania są potencjalne korzyści związane z możliwością łatwej integracji z systemem SAP, zarówno od strony autoryzacji użytkowników, jak i rozbudowy dostępnych funkcji o opcje związane np. z obsługą zapotrzebowań.
Adresatem rozwiązania są firmy posiadające rozwiniętą i dojrzałą infrastrukturę informatyczną, a które pragną lepiej wykorzystać posiadane zasoby, minimalizując nakłady na ich utrzymanie (w tym administrację systemem SAP). Pierwszym klientem BCC, korzystającym z OZS, są Zakłady Chemiczne Zachem.