BCC udostępniło ofertę w zakresie usług wsparcia aplikacyjnego SAP. Od początku marca br. z nowej usługi korzystają już pierwsi klienci.
Usługa wsparcia aplikacyjnego jest przeznaczona dla firm korzystających z systemów SAP. W ramach stałej opłaty, konsultanci BCC zdalnie wspierają użytkowników w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze systemu. Ponadto, system SAP klienta jest poddany stałemu monitoringowi pod kątem występowania ewentualnych błędów, np. w danych wprowadzanych przez użytkowników, bądź też w obszarach, które mogą w przyszłości powodować problemy w funkcjonowaniu systemu.
Jedną z zalet nowej usługi BCC jest redukcja wydatków związanych z utrzymaniem systemu SAP. Koszty eksploatacji systemu są możliwe do zaplanowania z góry – usługa jest świadczona wg stałej umowy, o ściśle zdefiniowanym zakresie i za stałą opłatą. Dodatkowo systemem opiekują się specjaliści, którzy dzięki dużemu doświadczeniu ze wsparcia wielu instalacji SAP, rozwiązują problemy szybko i sprawnie. Użytkownicy systemu mogą tym samym skoncentrować się na swoim podstawowym zakresie obowiązków. Podobnie służby informatyczne w firmie, zamiast zajmować się bieżącą obsługą powtarzalnych zapytań ze strony użytkowników, mogą skupić się na usprawnianiu i rozwoju rozwiązań informatycznych.
Oferowane przez BCC wsparcie aplikacyjne dotyczy pełnego zakresu modułowego systemu SAP R/3, oraz rozwiązań SAP BW (hurtownia danych) i mySAP SEM (strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem). Od początku marca z usługi korzystają pierwsi klienci (w tym m.in. Opoczno SA).
Oprócz usług wsparcia aplikacyjnego, BCC od kilku lat realizuje dla klientów także usługi wsparcia technicznego SAP, polegające na zdalnym nadzorze nad bezpieczeństwem i wydajnością systemów SAP klientów oraz na pomocy w planowaniu rozwoju systemów. Do klientów BCC w tym zakresie należą m.in. Amica Wronki i Elite Cafe.