Wiodący europejski dostawca rozwiązań do rozliczania transakcji finansowych, korzysta z hostingu swojego kluczowego systemu w centrum outsourcingowym BCC.
PayUp, z główną siedzibą w Amsterdamie, oferuje usługi rozliczania kart płatniczych i transakcji na terminalach w miejscach sprzedaży, a także zapewnia obsługę doładowań pre-paid do telefonów komórkowych. W związku z rozpoczęciem działalności w Polsce, firma poszukiwała partnera outsourcingowego, który spełni bardzo wysokie wymagania w zakresie dostępności i niezawodności infrastruktury IT.
„W naszej branży ciągłość działania systemów, obsługujących rozliczenia płatności oraz bezpieczeństwo danych, to sprawy absolutnie najważniejsze. Atuty BCC to kompetentni specjaliści, odpowiednia infrastruktura – w tym zapasowe centrum przetwarzania danych w osobnej lokalizacji, a także restrykcyjne procedury bezpieczeństwa, oparte na standardach ISO 27001” – tłumaczy Cristina Ascenção, PayUp Group CTO.
Na mocy podpisanego na 3 lata kontraktu, specjaliści BCC będą odpowiedzialni za instalację i administrację centralnego systemu transakcyjnego PayUp, obsługującego rozliczenia płatności, w podstawowym i zapasowym data center. Głównymi zadaniami administratorów BCC jest zapewnienie pełnej dostępności i ciągłości działania systemu transakcyjnego oraz bezpieczeństwa przechowywanych i przetwarzanych danych.
W ramach umowy, BCC zapewnia także środowisko IT (serwery, system kopii zapasowych, sieć LAN) dla aplikacji biurowych (m.in. serwery pocztowe, systemy zdalnego dostępu VPN, firewall i in.).
„Wykorzystanie zapasowego data center, w którym są utrzymywane zreplikowane systemy i dane, znacznie zwiększa bezpieczeństwo rozwiązania, a co za tym idzie – bezpieczeństwo prowadzenia biznesu przez firmę. Zapasowe centrum przetwarzania danych jest zawsze gotowe do natychmiastowego użycia – przejmując obsługę transakcji w razie ewentualnej awarii” – mówi Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.
BCC świadczy usługi administracji, serwisu i outsourcingu systemów IT od 1999 r. Z usług, dotyczących systemów SAP, korzysta ponad 60 Klientów. Kontrakt z PayUp był pierwszym, który nie jest związany z systemami SAP. W ten sposób BCC realizuje założenia swojej strategii, przewidującej świadczenie usług outsourcingu IT także do klientów spoza rynku SAP.
O PayUp Polska
PayUp Polska to spółka joint venture PayUp Holding i grupy Eurocash. Została założona w lipcu 2007 roku z kapitałem zakładowym wynoszącym 7 mln PLN i rozpoczęła działalność w październiku 2007 roku od przejęcia sieci 2 600 zainstalowanych terminali.
Spółka PayUp została utworzona w celu dystrybuowania produktów ‘pre-paid’ (takich jak elektroniczne doładowania telefonów komórkowych) oraz innych usług finansowych (opłata rachunków, itp.) oferowanych w sieciach handlu detalicznego za pośrednictwem terminali. Wszystkie usługi w jednym miejscu i więcej czasu na korzystanie z życia! Usługi świadczone są pod marką PayUp, a słuszność tego wyboru została potwierdzona w ilościowych i jakościowych badaniach marketingowych.
Uruchomienie usług w Polsce stało się możliwe dzięki zaangażowaniu lidera zespołu ze strony Eurocash, Luísa Amarala oraz lidera zespołu ze strony PayUp Holding, Luísa Janeiro i współpracującej z nimi grupy silnie zmotywowanych profesjonalistów wybranych ze względu na posiadanie szczególnych umiejętności, a także dzięki wsparciu ze strony partnerów i akcjonariuszy. Strategiczne partnerstwo PayUp Holding BV i Eurocash daje spółce PayUp możliwość rozwoju i ekspansji w oparciu o sprawdzoną technologię i rozległą sieć handlową oraz szansę na miliony kontaktów w punktach sprzedaży. Więcej informacji: www.payup.net