Od początku czerwca br. Grupa Metro, największa firma handlowa w Polsce, korzysta z usług outsourcingowych BCC w zakresie wsparcia aplikacyjnego użytkowników systemu mySAP HR.
Zgodnie z podpisaną w końcu maja br. umową, Dział Usług Outsourcingowych BCC świadczy zdalne wsparcie użytkowników systemu mySAP HR, wspomagającego zarządzanie kapitałem ludzkim.
Konsultanci serwisowi BCC są do dyspozycji kluczowych użytkowników mySAP HR, pełniących rolę wewnętrznego help desku dla pracowników Grupy Metro, korzystających z tego systemu. Wsparcie BCC polega na pomocy w rozwiązywaniu bardziej złożonych zapytań i problemów, związanych z obsługą mySAP HR.
Krzysztof Mąkolski, Dyrektor Finansowy MGI Metro, spółki odpowiedzialnej za przedsięwzięcia IT w Grupie Metro w Polsce, ocenia: "mySAP HR jest dla Metro kluczowym rozwiązaniem informatycznym. Oczekujemy, że dzięki stałemu dostępowi do specjalistów SAP o najwyższych kompetencjach, utrzymamy system w pełnej sprawności i lepiej wykorzystamy jego możliwości. Zadania związane z utrzymaniem i rozwojem SAP to dla kluczowych użytkowników dodatkowe obciążenie. Stałe wsparcie konsultantów serwisowych BCC odciąży ich, pozwalając skoncentrować się na podstawowym zakresie obowiązków".
mySAP HR obsługuje ponad 16 000 zatrudnionych w ponad 80 lokalizacjach sieci hurtowni Makro Cash & Carry, pracowników marketów real,-, Praktiker i innych spółek Grupy Metro w Polsce. Z mySAP HR korzysta ponad 200 użytkowników. Wdrożenie mySAP HR, prowadzone przez BCC, było jednym z największych przedsięwzięć tego typu w Polsce.