W External Services, spółce z Grupy BCC specjalizującej się w usługach outsourcingu procesów biznesowych, rozpoczęło się wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, opartego na standardzie ISO/IEC 27001.
W przedsięwzięcie, oprócz pracowników External Services, zaangażowani są specjaliści z Zespołu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji BCC, którzy uczestniczyli m.in. w projekcie wdrożenia standardu ISO/IEC 27001 w Dziale Usług Outsourcingowych BCC. BCC było jednym z pierwszych firm w Polsce, które uzyskało taki certyfikat. Na bazie tych i innych doświadczeń BCC oferuje obecnie usługi doradztwa i wsparcia w zakresie bezpieczeństwa informacji.
Celem projektu w External Services jest wprowadzenie dodatkowej gwarancji jakości usług BPO, świadczonych dla klientów firmy. W ramach przedsięwzięcia zostaną wdrożone mechanizmy zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa informacji we wszystkich procesach External Services, ze szczególnym naciskiem na procesy związane z obsługą klientów w zakresie BPO. Zakończeniem projektu będzie audit prowadzony przez jednostkę certyfikującą. Certyfikat będzie potwierdzeniem spełnienia wymagań normy ISO/IEC 27001.
„Chcemy, by nasi klienci mieli poczucie absolutnej pewności co do bezpieczeństwa powierzanych nam danych, a także co do ciągłości obsługi na poziomie ustalonym w kontraktach. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie najbardziej restrykcyjnych światowych norm w tym zakresie” – powiedział Grzegorz Gołba, Prezes Zarządu External Services.