Klienci ocenili satysfakcję z usług BCC | All for One Poland

Klienci ocenili satysfakcję z usług BCC

Według wyników tegorocznej edycji badań satysfakcji klientów, z usług BCC w zakresie outsourcingu IT oraz serwisu aplikacyjnego SAP jest zadowolonych 92% Klientów.

BCC po raz kolejny zbadał satysfakcję klientów z usług outsourcingowych i serwisowych. Tym razem ponad 100 klientów zostało poproszonych o ocenę współpracy w zakresie m.in.: hostingu i administracji systemami, kolokacji, zapasowego centrum przetwarzania danych, helpdesku IT, a także zadowolenia z usługi serwisu aplikacyjnego SAP. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview).

W opinii Klientów, do najmocniejszych stron świadczonych przez BCC usług należą: wiedza ekspercka konsultantów, bardzo szybka i profesjonalna obsługa podczas zgłoszeń krytycznych oraz zintegrowane centrum serwisowe – konsultanci z wielu obszarów są dostępni w jednym miejscu.

Usługi outsourcingowe i serwisowe są świadczone w ramach Centrum Outsourcingowego BCC – dedykowanej organizacji serwisowej. Usługi outsourcingu IT są oparte o podwójnie bezpieczną infrastrukturę BCC Data Centers. W realizacji usług BCC opiera się na światowych standardach pracy, m.in. w zakresie zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i ITIL) oraz bezpieczeństwa (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001).

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.