Według wyników tegorocznej edycji badań satysfakcji klientów, z usług BCC w zakresie outsourcingu IT oraz serwisu aplikacyjnego SAP jest zadowolonych 92% Klientów.
BCC po raz kolejny zbadał satysfakcję klientów z usług outsourcingowych i serwisowych. Tym razem ponad 100 klientów zostało poproszonych o ocenę współpracy w zakresie m.in.: hostingu i administracji systemami, kolokacji, zapasowego centrum przetwarzania danych, helpdesku IT, a także zadowolenia z usługi serwisu aplikacyjnego SAP. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview).
W opinii Klientów, do najmocniejszych stron świadczonych przez BCC usług należą: wiedza ekspercka konsultantów, bardzo szybka i profesjonalna obsługa podczas zgłoszeń krytycznych oraz zintegrowane centrum serwisowe – konsultanci z wielu obszarów są dostępni w jednym miejscu.
Usługi outsourcingowe i serwisowe są świadczone w ramach Centrum Outsourcingowego BCC – dedykowanej organizacji serwisowej. Usługi outsourcingu IT są oparte o podwójnie bezpieczną infrastrukturę BCC Data Centers. W realizacji usług BCC opiera się na światowych standardach pracy, m.in. w zakresie zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i ITIL) oraz bezpieczeństwa (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001).