Jacob Holm, innowacyjny producent włóknin, od stycznia 2016 r. korzysta z usługi serwisu aplikacyjnego SAP w swoich oddziałach w Europie, obu Amerykach i Azji.
W ramach kontraktu na serwis aplikacyjny SAP specjaliści Grupy BCC udzielają pracownikom spółek Jacob Holm zdalnej pomocy w rozwiązywaniu problemów pojawiających się przy bieżącej obsłudze SAP.
Usługa serwisu aplikacyjnego jest realizowana dla dwóch zintegrowanych ze sobą systemów do zarządzania przedsiębiorstwem: SAP ERP oraz SAP Business One. W zakresie SAP ERP wsparcie dotyczy obszarów finansów i kontrolingu, sprzedaży i dystrybucji oraz gospodarki materiałowej i planowania produkcji. W pierwszej fazie usługą serwisu aplikacyjnego SAP ERP zostały objęte spółki w Szwajcarii, Hiszpanii, USA i Japonii. Z kolei serwis dla użytkowników SAP Business One dotyczy Argentyny, Meksyku i Chin. W kolejnych fazach usługą zostaną objęte spółki grupy kapitałowej w innych krajach.
Serwis aplikacyjny SAP (inaczej zdalne wsparcie użytkowników SAP) w BCC jest świadczony w oparciu o stałą umowę i zapisy SLA, przez wydzielone zespoły konsultantów serwisowych, funkcjonujące w ramach Centrum Outsourcingowego BCC – dedykowanej organizacji serwisowej BCC. Za obsługę zgłoszeń dotyczących systemu SAP Business One odpowiadają konsultanci z firmy 7milowy z Grupy BCC, wyspecjalizowanej m.in. w usługach dla tego systemu.
Grupa Jacob Holm jest innowacyjnym producentem włóknin typu spunlace oraz wyrobów gotowych. Założona w 1794 roku firma posiada zakłady produkcyjne i biura handlowe we wszystkich regionach świata. Pod markami Jacob Holm i Sontara dostarcza wyroby włókiennicze dla producentów wyrobów higienicznych, w tym z branży kosmetycznej i wyrobów opieki zdrowotnej.