Zakończyło się doroczne badanie opinii klientów Centrum Outsourcingowego BCC. Według partnera badania, firmy TNS Polska, z usług BCC w zakresie outsourcingu IT, administracji systemami oraz serwisu aplikacyjnego SAP jest zadowolonych niemal 90% klientów.
TNS Polska to wiodąca i najbardziej doświadczona firma na polskim rynku w dziedzinie custom research, powstała w wyniku połączenia TNS OBOP i TNS Pentor. TNS realizuje coroczne badania satysfakcji klientów BCC od 2006 r. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów.
W badaniu, przeprowadzonym w maju br. br. metodami CATI (Computer Assisted Telephone Interview) i e-ankiet, wzięło udział niemal 60 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali całość współpracy z Centrum Outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług (outsourcing IT, administracja systemami, a także zdalne wsparcie użytkowników SAP – serwis aplikacyjny SAP).
Największe zadowolenie w obszarze sposobu świadczenia usług serwisowych budzą kompetencje i profesjonalizm, w tym między innymi indywidualne podejście do klienta i jego problemów. Satysfakcjonującym jest również krótki czas reakcji. Całokształt współpracy z Centrum Outsourcingowym BCC pozytywnie oceniło 89,5% respondentów.
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001.