Największy w Polsce dostawca kawy i urządzeń do parzenia kawy dla gastronomii skorzysta z kompleksowego rozwiązania SAP, wspierającego również serwis klientów. To jedno z nielicznych w naszym kraju wdrożeń modułu Customer Service.
Elite Coffee Services (ECS) jest oddziałem jednego z największych producentów kawy w Polsce – firmy Elite Cafe. Klientami ECS są podmioty z sektora HORECA – hotele, restauracje, bary, kawiarnie i inne punkty gastronomiczne.
Celem wdrożenia SAP w ECS jest m.in. polepszenie jakości obsługi klientów, a także dokładniejsze zarządzanie rentownością, dzięki objęciu systemem SAP rozliczeń z odbiorcami. Z tego punktu widzenia ważne jest wdrożenie modułu CS (Customer Service). CS będzie wspierać takie procesy jak: dzierżawa automatów do kawy, przeglądy i naprawy urządzeń, zgłoszenia reklamacyjne.
Jest to jedno z nielicznych w Polsce wdrożeń rozwiązania CS. W pozostałych obszarach SAP – w finansach, kontrolingu, gospodarce materiałowej, oraz w sprzedaży i dystrybucji – wdrożenie jest oparte o system SAP wdrożony przez BCC w spółce Elite Cafe.
Prace wdrożeniowe w ECS trwają od sierpnia br. Rozpoczęcie korzystania z nowego systemu planowane jest na styczeń 2007 r.
Elite Coffee Services (ECS), oddział Elite Cafe – jednego z największych producentów kawy w Polsce – jest największym w Polsce dostawcą kawy i urządzeń do parzenia kawy w sektorze gastronomii. Oferta ECS to przede wszystkim kawy Elite i Lavazza, ekspresy ciśnieniowe Jura i La Cimbali. Poprzez rozbudowaną sieć dystrybucji ECS obsługuje ponad 7 000 punktów gastronomicznych w całym kraju. Standard obsługi to dojazd do klienta w ciągu 24 godzin oraz własny dział serwisowy.