Dostępny w trybie 24/7 chatbot wspiera użytkowników BeeOffice, odpowiadając na ich pytania dotyczące danych dostępnych na platformie. Przykładowo:
- ile zostało mi jeszcze dni urlopu do wykorzystania w tym roku
- czy mój szef zatwierdził już moją ostatnią delegację do Londynu?
- jak ma na imię Krukowska, nasza główna księgowa?
Dzięki inteligentnym algorytmom, chat GPT szybko przetwarza pytania i udziela trafnych odpowiedzi. Może nawet wesprzeć we wprowadzaniu danych, na przykład:
- złóż wniosek o 2 godziny nadgodzin dzisiaj i prześlij go do akceptacji
- stwórz zapytanie do przełożonego o pozwolenie na wyjazd służbowy do USA
Wszystko to ułatwia życie użytkowników, a także odciąża zaangażowane w obsługę spraw działy HR, finansów czy IT.
Sztuczna inteligencja GPT to zaawansowana technologia, która wykorzystuje język naturalny do generowania odpowiedzi. Jest w stanie rozumieć kontekst wypowiedzi, co sprawia, że interakcja z chatem jest płynna i intuicyjna. Dzięki ciągłemu uczeniu się, system będzie nieustannie doskonalił swoje odpowiedzi, oferując coraz wyższy poziom wsparcia dla użytkowników BeeOffice.
Jeśli są Państwo zainteresowani uruchomieniem chatbota w BeeOffice, prosimy o kontakt w sprawie oferty.