Organizacja serwisowa BCC jako pierwsza w Polsce otrzymała certyfikat „SAP Partner Center of Expertise”. Certyfikat, przyznany po szczegółowym audycie dokonanym przez SAP AG, potwierdza najwyższą jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.
Podczas przeprowadzonego w połowie stycznia br. audytu, audytorzy SAP Active Global Support zweryfikowali, czy organizacja serwisowa BCC wypełnia restrykcyjne wymagania techniczne i organizacyjne związane ze świadczeniem usług serwisowych SAP dla klientów.
Przedmiotem audytu były m.in.: procedury organizacyjne i praktyki postępowania stosowane w Centrum Outsourcingowym BCC (rejestracja i przetwarzanie zgłoszeń klientów, dokumentacja), zapewnienie jakości usług (w tym monitorowanie czasów reakcji i obsługi, badania satysfakcji klientów) oraz potencjał kadrowy (kompetencje i certyfikaty konsultantów, system szkoleń). Szczegółowo analizowana była także infrastruktura Centrum, w tym system obsługi zgłoszeń serwisowych, dedykowany system SAP Solution Manager, zdalne połączenia do wspieranych systemów klientów, systemy testowe SAP wykorzystywane do analizy i symulacji incydentów, a także rozwiązania do monitorowania ciągłości pracy systemów klientów.
„Audyt potwierdził, że standardy działania Centrum Outsourcingowego BCC są zgodne z wysokimi wymaganiami, które na całym świecie stawiamy przed naszymi partnerami świadczącymi usługi serwisowe. Certyfikat SAP Partner Center of Expertise to dla klientów gwarancja jakości w realizacji usług wsparcia SAP” – powiedziała Iwona Stamper, Channel Development Manager, SAP Polska.
Równolegle z BCC, certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” został przyznany organizacji serwisowej firmy 7milowy z Grupy BCC.
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska SAP, od serwisu aplikacyjnego przez administrację systemami po hosting w centrum przetwarzania danych. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000/ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP.