Przeprowadzony na początku 2013 r. audyt recertyfikujący po raz kolejny potwierdził najwyższą jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.
Dwa lata po przyznaniu Centrum Outsourcingowemu BCC certyfikatu „SAP Partner Center of Expertise” audytorzy SAP Active Global Support ponownie dokonali przeglądu organizacji serwisowej BCC pod względem spełniania restrykcyjnych wymagań technicznych i organizacyjnych związanych ze świadczeniem usług serwisowych SAP dla klientów.
Przedmiotem audytu były m.in.: procedury organizacyjne i praktyki postępowania stosowane w Centrum Outsourcingowym BCC (rejestracja i przetwarzanie zgłoszeń klientów, dokumentacja), zapewnienie jakości usług (w tym monitorowanie czasów reakcji i obsługi, badania satysfakcji klientów) oraz potencjał kadrowy (kompetencje i certyfikaty konsultantów, system szkoleń). Szczegółowo analizowana była także infrastruktura Centrum, w tym system obsługi zgłoszeń serwisowych, dedykowany system SAP Solution Manager, zdalne połączenia do wspieranych systemów klientów, systemy testowe SAP wykorzystywane do analizy i symulacji incydentów, a także rozwiązania do monitorowania ciągłości pracy systemów klientów.
Wynikiem audytu jest przedłużenie ważności certyfikatu do 2015 r.Oznacza to, że klienci BCC mogą być pewni, że organizacja serwisowa BCC wypełnia najwyższe wymagania SAP niezbędne do świadczenia usług SAP Enterprise Support.
Równolegle z BCC certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” został przyznany także organizacji serwisowej firmy 7milowy z Grupy BCC.
BCC posiada certyfikat SAP Partner Center of Expertise od 2011 r., kiedy jako pierwsza firma w Polsce poddała się audytowi i przeszła go pomyślnie.
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska SAP, od serwisu aplikacyjnego przez administrację systemami po hosting w centrum przetwarzania danych. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000/ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP.