Centrum outsourcingowe BCC wyróżnione przez Help Desk Institute oraz Computerworld | All for One Poland

Centrum outsourcingowe BCC wyróżnione przez Help Desk Institute oraz Computerworld

W ciągu ostatnich tygodni BCC zostało finalistą dwóch prestiżowych konkursów: organizowanego przez HDI konkursu „Lider Wsparcia” oraz programu „Lider Jakości” wspieranego przez tygodnik Computerworld.

Zarówno konkurs Lider Wsparcia, jak i program Lider Jakości mają na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które przestrzegają polityki projakościowej w stosunku do oferowanych usług, stosują światowe standardy i najlepsze praktyki, inwestują w nowoczesne narzędzia oraz posiadają udokumentowane sukcesy w obszarze zarządzania jakością. Do obu prestiżowych tytułów został nominowany Dział Usług Outsourcingowych BCC.

Strategią BCC jest dążenie do jak najwyższej jakości oferowanych usług. W tym celu Dział Usług Outsourcingowych stosuje międzynarodowe normy i standardy, takie jak ISO/IEC 27001, ISO/IEC 20000, oraz innowacyjne oprogramowanie (HP Service Manager – jako pierwsza firma w Polsce). BCC również stale ewaluuje jakość pracy centrum outsourcingowego, zlecając niezależnej instytucji badawczej (TNS OBOP) coroczne badania satysfakcji klientów.

Konkurs Lider Wsparcia jest organizowany przez HDI-Poland, należące do stowarzyszenia Help Desk Institute (HDI) – największej na świecie organizacji, zrzeszającej specjalistów z zakresu wsparcia informatycznego i usług informatycznych. Celem HDI jest pomoc organizacjom wsparcia IT oraz profesjonalistom tej specjalności. Działalność HDI koncentruje się na tworzeniu najlepszych praktyk, wykorzystaniu istniejących (np. ITIL, SCC, IT Service CMM), rozwijaniu systemów szkoleń oraz certyfikacji opartych o międzynarodowe standardy. Dział Usług Outsourcingowych został nominowany do tytułu Lider Wsparcia w kategorii Centrum Wsparcia Roku wraz z Bankiem Zachodnim WBK (Departament Obsługi i Eksploatacji wraz z Departamentem Wsparcia Oddziałów), oraz zwycięzcą konkursu – GE Money Bankiem (Departament Usług Informatycznych i Departament Infrastruktury Teleinformatycznej).

W konkursie Lider Jakości czasopisma Computerworld, w którym brały udział firmy stosujące tzw. najlepsze praktyki zapewnienia jakości i zarządzania jakością, Dział Usług Outsourcingowych BCC zakwalifikował się do grona ścisłych finalistów, wraz z firmami Macrologic oraz Software Mind. Głównym laureatem została firma GTECH.

BCC świadczy usługi outsourcingowe od 1999 roku, współpracuje w tym zakresie z ponad 60 klientami. BCC oferuje pełen zakres usług związanych z outsourcingiem, głównie systemów SAP: od hostingu i kolokacji systemów we własnym data center, przez administrację systemów po wsparcie użytkowników SAP, czyli serwis aplikacyjny. W 2007 roku BCC kontynuowało rozwój usług związanych z outsourcingiem SAP, zawierając 26 nowych kontraktów i zwiększając przychody z outsourcingu o 50%. W lutym 2008 r. BCC otrzymało od miesięcznika MSI nagrodę najlepszego dostawcy IT dla przemysłu w kategorii outsourcing. Więcej informacji o usługach outsourcingowych BCC: www.bcc.com.pl/outsourcing

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.