BeeOffice Service Desk platformą obsługi serwisowej klientów BCC – od Polski do Argentyny | All for One Poland

BeeOffice Service Desk platformą obsługi serwisowej klientów BCC – od Polski do Argentyny

Od marca br. Grupa BCC korzysta z aplikacji serwisowej BeeOffice Service Desk w codziennej komunikacji z klientami. BeeOffice wspiera obsługę setek kontraktów i tysięcy użytkowników.

BeeOffice Service Desk to autorska aplikacja BCC, służąca do rejestrowania, przetwarzania i raportowania statusu zgłoszeń serwisowych. Rozwiązanie jest jednym z modułów portalu samoobsługi pracowniczej BeeOffice.

Od 1 marca br. BeeOffice Service Desk jest wykorzystywany przez organizację serwisową Grupy BCC, obsługującą blisko 300 aktywnych kontraktów firm BCC i 7milowy oraz tysiące użytkowników w Polsce i innych krajach (w tym m.in. w Hiszpanii, Francji, USA, Chinach i Argentynie). Obsługiwane w BeeOffice Service Desk kontrakty dotyczą usług informatycznych, w tym m.in. outsourcingu i administracji systemów IT w BCC Data Centers oraz serwisu aplikacyjnego systemów SAP.

BeeOffice Service Desk wspiera zgłaszanie problemów i zapytań użytkowników, ich dystrybucję do właściwych zespołów lub osób, bieżący wgląd online w status zgłoszenia oraz powiadomienia o zmianie statusu. Użytkownicy mają także możliwość dokonania oceny jakości obsługi. Wśród innych cech warto wymienić przejrzysty interfejs aplikacji, eliminujący potrzebę szkolenia użytkowników, różne warianty prezentowania zgłoszeń – zależnie od specyfiki pracy zespołu serwisowego lub preferencji użytkownika. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania pulpitów informacyjnych (dashboard), zgodnie ze specyfiką pracy danej organizacji.

Dla klientów Grupy BCC BeeOffice Service Desk tworzy przejrzystą platformę komunikacyjną, zwiększającą efektywność pracy użytkowników, ułatwiającą dostęp do informacji, w tym szybkie odszukanie konkretnego zgłoszenia i ustalenie jego statusu. Osobom odpowiedzialnym za ciągłość i jakość usług IT po stronie klientów Grupy BCC (w tym szefom IT), BeeOffice Service Desk zapewnia kompleksowe narzędzie bieżącego monitorowania kontraktów serwisowych.

BeeOffice Service Desk jest dostępny w ofercie BCC jako aplikacja do obsługi dowolnych procesów serwisowych – wewnątrz organizacji (np. helpdesk IT, Shared Service Center) lub do komunikacji z klientami zewnętrznymi (np. centra BPO, centra serwisowe i obsługi gwarancyjnej).

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.