Od grudnia 2016 roku firma Phoenix Contact korzysta z platformy samoobsługowej HR dla pracowników, opartej o portal BeeOffice. Autorskie rozwiązanie BCC wspiera m.in. zarządzanie urlopami i rozliczanie delegacji, w integracji z systemem SAP HR Phoenix Contact.
Dzięki BeeOffice, pracownicy Phoenix Contact mogą załatwić sprawy kadrowe w dowolnej porze i z dowolnego miejsca na świecie, w intuicyjnym środowisku przeglądarki internetowej: sprawdzić swój limit urlopowy, przekazać dokumenty podróży służbowej, złożyć wniosek do działu HR.
Moduł Urlopów BeeOffice umożliwia obsługę całego procesu – począwszy od złożenia wniosku urlopowego przez pracownika, przez akceptację przełożonego, po kontrolę wykorzystania urlopów – całkowicie online, bez dokumentów papierowych. Dane o urlopach są dostępne dla wszystkich uprawnionych. Każdy pracownik może szybko sprawdzić, ile urlopu i jakiego typu już wykorzystał, a ile dni wolnego pozostało mu do dyspozycji. Dzięki integracji z SAP HR automatycznie zaciągane są limity urlopów, struktura organizacyjna i dane pracowników, harmonogram czasu pracy (np. dla pracowników produkcyjnych jest to praca na 3 zmiany, również w dni wolne). Zatwierdzone wnioski urlopowe zaś trafiają automatycznie do SAP HR.
Funkcjonalność Delegacji skupia się wokół samoobsługowego formularza dostępnego online dla pracownika, przełożonego i księgowości. W tym jednym miejscu odbywa się cały proces planowania podróży służbowej, rozpatrywania przez przełożonego oraz rozliczania kosztów. Zatwierdzona delegacja również trafia do firmowego systemu SAP HR.
Obsługa wniosków HR to nie tylko usprawnienie dla pracowników, którzy nie muszą już wypełniać dużej ilości druków, ale również oszczędność czasu pracowników działu HR. Na chwilę obecną mogą korzystać z ok. 30 rodzajów wniosków, w tym np.: wniosek o zmianę danych o koncie bankowym, wniosek o zarejestrowanie członka rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego, wniosek o wykonywanie pracy zdalnej, o zasiłek opiekuńczy czy przystąpienie do ubezpieczenia zbiorowego.
Dostarczone przez BCC rozwiązanie składa się z dedykowanej instalacji portalu BeeOffice, specjalnie dla Phoenix Contact rozwiniętych funkcji BeeOffice w zakresie urlopów, delegacji i wniosków HR oraz interfejsów z systemów SAP HR. Platforma zainstalowana jest u klienta w modelu on premise.
Phoenix Contact oferuje produkty i rozwiązania z zakresu elektrotechniki i automatyki przemysłowej, w tym złączek szynowych, złącz przemysłowych, ochrony przed przepięciami i urządzeń automatyki, m.in. dla energetyki, telekomunikacji, przemysłu samochodowego, chemicznego, naftowo-gazowego. Phoenix Contact jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej. W Polsce spółka powstała w 1997 roku. Posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Nowym Tomyślu oraz biuro sprzedaży w Długołęce k. Wrocławia. Oprócz nowoczesnych produktów celem firmy jest świadczenie profesjonalnego serwisu dla klientów na terenie całego kraju. Więcej informacji: www.phoenixcontact.pl