Przedstawiamy nowe funkcje, zmiany i ulepszenia wprowadzone w systemie samoobsługi pracowniczej BeeOffice. Nowy widok rezerwacji już na pierwszy rzut oka pozwala zorientować się w dostępności firmowych zasobów biurowych. Zapotrzebowania na szkolenia zostały zintegrowane z kalendarzami pracowników.
NOWY WIDOK REZERWACJI
Do tej pory zarówno krótkotrwałe, jak i całodniowe rezerwacje zasobów, takich jak sale konferencyjne czy rzutniki, były wizualizowane w systemie BeeOffice w podobny sposób – za pomocą szarego koła z zaznaczonym czasem rezerwacji. To nie pozwalało na szybkie określenie dostępności poszczególnych zasobów bez wnikania w szczegóły każdej rezerwacji.
Wprowadzone udogodnienie znacznie ułatwia planowanie i zarządzanie rezerwacjami. W BeeOffice dostępny jest teraz tryb szczegółowy, który pokazuje czas zarezerwowany na poszczególne zasoby przez wyraźne oznaczenia – kropki reprezentujące konkretne godziny rezerwacji w ciągu dnia. Dzięki tej zmianie użytkownicy już na pierwszy rzut oka mogą ocenić, czy sala lub inny zasób jest zarezerwowana na cały dzień, czy na krótszy czas, co ułatwia znalezienie wolnego terminu dla swojej rezerwacji.
Funkcjonalność dostępna w BeeOffice dla wszystkich użytkowników.
ZAPOTRZEBOWANIA NA SZKOLENIA POŁĄCZONE Z TERMINARZEM
Do niedawna informacje o potrzebie odbycia szkolenia były powiązane wyłącznie z profilem pracownika, wskazując na aktualny status szkolenia. Obowiązek wprowadzenia szkolenia do planu pracy spoczywał na dziale HR lub samym pracowniku. Obecnie wprowadzone w zapotrzebowaniu informacje o dniach i godzinach szkolenia są automatycznie dodawane do kalendarza pracownika. To innowacyjne rozwiązanie od razu uwzględnia aktywność pracownika w określonym dniu, co znacznie ułatwia planowanie urlopów i delegacji, zapewniając lepszą organizację czasu pracy.
Jeśli posiadają Państwo moduł Zapotrzebowań i chcą bezpłatnie uruchomić funkcjonalność, prosimy o zgłoszenie się do Zespołu BeeOffice.