Miło nam poinformować o kolejnych zmianach, wprowadzonych w systemie samoobsługi pracowniczej BeeOffice.
NOWY E-TIME! PLANOWANIE CZASU PRACY NA PLATFORMIE BEEOFFICE
Wychodząc naprzeciw potrzebom dużych organizacji pracujących na BeeOffice, w ostatnich miesiącach budowaliśmy na platformie nowy moduł do zarządzania grafikami pracowników. Mamy przyjemność poinformować, że nowe rozwiązanie jest już dostępne dla naszych klientów.
BeeOffice E-Time pozwala kierownikom planować czas podległych im pracowników, uwzględniając ich dostępność i preferencje, w zgodzie z regulacjami prawnymi i firmowymi. Dzięki E-Time kierownicy uzyskują wszechstronne, komfortowe narzędzie planowania i rozliczania czasu pracowników. Dzięki automatyzacji, E-Time pozwala skrócić przygotowanie grafików pracy zespołu nawet do kilku minut.
Rozwiązanie przeznaczone jest dla dużych organizacji, zatrudniających setki i tysiące pracowników, w których zagadnienie planowania czasu pracy jest dużym wyzwaniem organizacyjnym. Jego przydatność potwierdzają doświadczenia naszych klientów, korzystających z poprzednich wersji E-Time (więcej informacji na ten temat).
Dziś E-Time jest dostępny na platformie BeeOffice, korzystając z istniejącej w BeeOffice bazy pracowników i struktury organizacyjnej. Moduł jest też zintegrowany z modułami Urlopów i Wniosków Czasu Pracy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, wszystkie sprawy dotyczące czasu pracy są obsługiwane w jednym miejscu. Dodatkowo, narzędzie obsługuje specyfikę planowania czasu pracy dla pracowników niepełnoetatowych, niepełnosprawnych i matek karmiących.
Zapraszamy na webinar 15 grudnia, prezentujący nowe rozwiązanie.
- E-Time Plan pracy i powiadomienia z systemu
- E-Time Karta pracownika
- E-Time Dodawanie preferncji dotyczących czasu pracy
- E-Time Układanie grafików czasu pracy zgodnie z przepisami
- E-Time Rejestracja rzeczywistego czasu pracy
UŻYTKOWANIE – MONITORING LICENCJI
W celu jeszcze lepszego doświadczenia z użytkowania systemu, dajemy możliwość uruchomienia w aplikacji monitorowania liczby wykorzystywanych licencji.
Dla organizacji, które korzystają z importu struktury i pracowników do BeeOffice z systemów zewnętrznych, przygotowaliśmy nową funkcjonalność ostrzegającą o przekroczeniu wykupionej liczby licencji. Do tej pory, jeśli wprowadzono więcej użytkowników niż w aplikacji było wykupionych licencji, system automatycznie się blokował. Obecnie jeśli Państwo wyrażą taką wolę, możemy uruchomić powiadomienie do administratora systemu o konieczności wykupienia nowego pakietu.
Powiadomienie informuje, że system zablokuje się za 48h i w celu uniknięcia blokady należy skontaktować się z zespołem BeeOffice.
W sprawie bezpłatnego uruchomienia funkcjonalności, prosimy o zgłoszenie się do konsultanta BeeOffice.
- Wskazanie osoby odpowiedzialnej za utrzymanie systemu
DESIGN – TWOJE FIRMOWE GRAFIKI NA STRONIE LOGOWANIA
Podczas ostatnich prac nad nowym layoutem BeeOffice przygotowaliśmy możliwość ustawienia grafik na ekranie logowania. Każdy nasz klient ma możliwość umieszczenia do 6 własnych, firmowych grafik. Dla firm, które nie zdecydują się na personalizację, system będzie wyświetlał zestaw standardowych zdjęć wybranych przez zespół BeeOffice.
Jeśli są Państwo zainteresowani uruchomieniem tej funkcjonalności, prosimy o kontakt z nami, w odpowiedzi Państwa opiekun handlowy przedstawi ofertę.
- Okno logowania BeeOffice z Twoja firmową grafiką
- Okno logowania BeeOffice z Twoja firmową grafiką
- Okno logowania BeeOffice z Twoja firmową grafiką
DROBNE FUNKCJONALNOŚCI UŁATWIAJĄCE PRACĘ
- Pobieranie wydruków Delegacji wraz z załącznikami. W systemach, które mają włączony moduł Delegacji dodaliśmy możliwość zbiorczego pobrania wybranych wniosków delegacyjnych wraz z podłączonymi do nich załącznikami.
- Dodanie obszarów kadrowych. Dla każdego stanowiska lub jednostki organizacyjnej możemy zdefiniować obszar kadrowy (określoną grupę osób lub osobę), który odpowiada za obsługę danego stanowiska lub jednostki. Umożliwia to łatwy przydział zatrudnionych pracowników do osób z kadr, które się nimi opiekują.
- Powiadomienia dla modułu Inwentura. Dodaliśmy możliwość konfigurowania powiadomień w module Inwentura. Od teraz możemy skonfigurować wysyłkę maili do uczestników procesu inwentaryzacji na każdym kroku tego procesu.