W styczniu 2017 r. audyt recertyfikujący SAP Partner Center of Expertise potwierdził najwyższą jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.
Audytorzy SAP Global Partner Operations dokonali cyklicznego przeglądu organizacji serwisowej BCC. Sprawdzeniu podlegały restrykcyjne wymagania techniczne i organizacyjne związane ze świadczeniem usług serwisowych SAP dla klientów.
W ramach jednej organizacji serwisowej BCC zapewnia klientom komplet usług wsparcia SAP – od serwisu producenta (maintenance), poprzez serwis aplikacyjny BCC – wsparcie użytkowników SAP, po administrację SAP, a także hosting systemu w BCC Data Centers. Obecnie BCC obsługuje ponad 200 kontraktów SLA. W zakresie kilkudziesięciu z nich jest także usługa maintenance SAP.
Przedmiotem audytu były m.in.: procedury organizacyjne i praktyki postępowania stosowane w BCC (rejestracja i przetwarzanie zgłoszeń klientów, dokumentacja), zapewnienie jakości usług (w tym monitorowanie czasów reakcji i obsługi, badania satysfakcji klientów) oraz potencjał kadrowy (kompetencje i certyfikaty konsultantów, system szkoleń). Szczegółowo analizowana była także infrastruktura, w tym system obsługi zgłoszeń serwisowych, dedykowany system SAP Solution Manager, zdalne połączenia do wspieranych systemów klientów, systemy testowe SAP wykorzystywane do analizy i symulacji incydentów, a także rozwiązania do monitorowania ciągłości pracy systemów klientów.
Certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” (SAP PCoE) dla BCC został przyznany na kolejne dwa lata. BCC utrzymuje status SAP PcoE nieprzerwanie od sześciu lat. W 2011 r., gdy go uzyskało, było pierwszą organizacją serwisową w Polsce spełniającą tak rygorystyczne wymagania w zakresie usług maintenance SAP. Dla klientów BCC jest to gwarancja, że BCC wypełnia najwyższe wymagania SAP niezbędne do świadczenia usług SAP Enterprise Support.