BCC informuje o znaczącym wzroście przychodów z wdrożeń i rozwoju systemów SAP, w porównaniu do 2003 roku.
Porównując wynik osiągnięty w pierwszych trzech kwartałach br. (16,9 mln zł) do trzech kwartałów roku 2003, wzrost wyniósł aż 28%. Wzrost przychodów stał się możliwy dzięki powiększeniu zespołu konsultantów i współpracowników pracujących dla klientów BCC.
Firma zatrudnia obecnie 58 konsultantów wyspecjalizowanych we wdrażaniu i rozwoju systemów SAP oraz kierowaniu wdrożeniami SAP. Od początku 2004 roku ich liczba wzrosła o 20%.
Rozwijającą się działalnością są usługi serwisowe BCC, polegające na zdalnym wsparciu administratorów i użytkowników korzystających z systemu SAP. Obecnie świadczeniem tych usług zajmuje się dedykowany zespół konsultantów serwisowych, obsługujący kilkunastu klientów. W maju br. organizacja serwisowa BCC, jako pierwsza spośród polskich partnerów SAP, otrzymała certyfikat Centrum Kompetencyjnego SAP, uprawniający do świadczenia usług serwisowych, które dotychczas były realizowane jedynie przez globalną organizację serwisową SAP.
Istotny wpływ na wzrost przychodów BCC mają usługi w zakresie nowych produktów SAP – w tym rozwiązań Business Intelligence (hurtownia danych SAP BW, strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem SAP SEM), zarządzania relacjami z klientami mySAP CRM, oraz platformy integracyjnej SAP NetWeaver. We wszystkich tych obszarach BCC uzyskało status Partnera Eksperta SAP.
Nowym kierunkiem rozwoju jest udostępnienie klientom BCC bazy sprawdzonych podwykonawców – konsultantów SAP pracujących na własny rachunek. Chcąc usprawnić współpracę z podwykonawcami, firma uruchomiła na swoich stronach internetowych specjalny Portal Podwykonawców BCC. Zawiera on podstawowe informacje na temat zasad współpracy z BCC. Portal stwarza możliwość zarejestrowania się w bazie podwykonawców i poprzez to, możliwość otrzymywania propozycji udziału we wdrożeniach prowadzonych przez BCC. Obecnie BCC dysponuje bazą kilkudziesięciu konsultantów zewnętrznych, zarejestrowanych w Portalu.
“W wybranych przedsięwzięciach proponujemy klientom zaangażowanie naszych sprawdzonych podwykonawców – konsultantów SAP pracujących na własnych rachunek, a także pracowników innych, mniejszych firm wdrażających SAP. BCC, jako strona prowadząca przedsięwzięcie, gwarantuje wysoką jakość ich pracy, jednocześnie udostępniając klientom często unikalne doświadczenia podwykonawców. Dysponując większym zespołem, możemy bardziej elastycznie reagować na potrzeby naszych klientów” – powiedział Bartłomiej Buszczak, Dyrektor ds. Konsultingu BCC.