Marka BCC na drugiej pozycji w kategorii B2B w Rankingu Wartości Marek Wielkopolski. Wyniki analizy wartości marek wywodzących się z Wielkopolski zostały ogłoszone oficjalnie 5 grudnia br. podczas gali w poznańskim hotelu Andersia.
Inicjatorem i głównym organizatorem rankingu jest Rada Wspierania Przedsiębiorczości działająca przy Wielkopolskim Klubie Kapitału. Celem rankingu jest wyłonienie i wyróżnienie najbardziej wartościowych marek, wywodzących się z regionu wielkopolskiego.
Marki zostały poddane ocenie w oparciu o metodologię stworzoną przez partnerów merytorycznych badania – firmę doradczą DGA, agencję marketingową Grupa Fresh, oraz Instytut Badawczy PBS, między innymi w oparciu o dane o wynikach finansowych wypracowanych pod daną marką.
Laureaci zostali wyłonieni w podziale na dwie kategorie – sektor B2B oraz sektor B2C. W kategorii B2B, marka BCC została sklasyfikowana na drugim miejscu, z wartością wycenioną na 28,406 mln zł.
Więcej o rankingu na stronach organizatora…