Od stycznia 2014 r. firma USP Zdrowie, numer jeden w segmencie OTC polskiego sektora farmaceutycznego, korzysta z serwisu aplikacyjnego SAP i wsparcia administracji SAP w BCC.
Polska firma farmaceutyczna, producent takich leków jak Apap, Ibuprom, Gripex czy Vigor, od stycznia 2014 r. korzysta z usług Centrum Outsourcingowego BCC w zakresie wsparcia użytkowników i administratorów SAP.
W ramach kontraktu na serwis aplikacyjny SAP konsultanci serwisowi BCC udzielają pracownikom USP Zdrowie zdalnej pomocy w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze systemu. Usługa obejmuje wszystkie obszary, objęte systemem SAP w USP Zdrowie: finanse i kontroling, sprzedaż i dystrybucję, gospodarkę materiałową, planowanie produkcji i zarządzanie jakością, gospodarkę magazynową, a także obszar HR i hurtownię danych SAP BW.
Dodatkowo firma korzysta ze zdalnego wsparcia administracji SAP przez ekspertów BCC (wraz z asystami i zastępstwami w czasie choroby lub urlopu administratora) oraz wsparcia administratora IT dla infrastruktury technicznej (serwery, macierze itp.).
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, oprócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001.