BCC: wdrożenie SAP Solution Manager | All for One Poland

BCC: wdrożenie SAP Solution Manager

W sierpniu BCC zrealizowało dla wiodącego producenta z branży automotive projekt instalacji i konfiguracji SAP Solution Manager (SSM) w siedzibie klienta. Rozwiązanie SSM używane jest w instalacjach SAP jako platforma wspomagająca zarządzanie oraz administrację systemów.

Klient posiadał hostowane rozwiązanie SAP Solution Manager, ale ze względu na ciągły rozwój kompetencji SAP własnego zespołu pracowników jak i planów rozwoju dotyczącego funkcjonalności SSM, zdecydował się na przeniesienie rozwiązania do swojego centrum przetwarzania danych.
Rozwiązanie SSM zostało oparte na sprawdzonych komponentach:

  • SAP Solution Manager 7.1 SPS14 (NW 7.02)
  • baza danych: SYBASE 15.7 (x64)

Wdrożenie obejmowało następującą konfigurację:

  • aktualizację i instalację SAP Diagnostics Agent oraz SAP Host Agent na serwerach SAP klienta
  • Managed System Configuration – podłączenie zewnętrznych systemów do SAP Solution Manager
  • EWA (Early Watch Alert) – konfiguracja raportów o stanie systemów
  • Maintenance Planner (następca Maintenance Optimizer) – konfigurację i sprawdzenie poprawności działania narzędzia hostowanego przez firmę SAP zastępującego dotychczasowe narzędzie MOPZ
  • Technical Monitoring –  monitoring techniczny systemów satelitarnych podłączonych do SAP Solution Manager z wykorzystaniem standardowych wytycznych SAP (opartych o tzw. technical template)
  • System Monitoring (IT Task Management) – konfiguracja przykładowych, powtarzalnych zadań administratora
  • CA Wily Introscope Enterprise – monitoring zewnętrznych systemów SAP (podłączonych do SSM) opartych o technologię Java (J2EE)

Powyższa konfiguracja objęła monitoringiem następujące systemy klienta:

  • ERP 6.0 EHP7 (NW 7.4), baza danych: SAP HANA 1.00.102.05 (pejzaż trzy-systemowy, środowisko klastrowe, dedykowane serwery pod HDB)
  • PI NW 7.4, baza danych: SYBASE 16.0 (pejzaż trzy-systemowy)

Na zakończenie wdrożenia konsultanci BCC przeprowadzili warsztaty w siedzibie klienta z zakresu wykonanej instalacji, konfiguracji oraz administracji systemem SAP Solution Manager.
Dzięki wykonanym pracom Basis klient zyskał stabilne i sprawdzone narzędzie monitorujące systemy SAP, zwiększył ich bezpieczeństwo, ułatwił administrację oraz będzie lepiej przygotowany do procesów ich aktualizacji.

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.