W ramach współpracy z polską firmą Algolytics, BCC rozpoczyna oferowanie zaawansowanych narzędzi analityki biznesowej. Nowa oferta skierowana jest do organizacji przetwarzających duże zbiory danych.
Algolytics oferuje oprogramowanie do analityki predykcyjnej w obszarze marketingu i sprzedaży, CRM, zarządzania ryzykiem oraz optymalizacji windykacji. Rozwiązania Algolytics są pochodną wieloletnich doświadczeń z projektów obejmujących analizę predykcyjną oraz przetwarzanie dużych zbiorów danych o klientach. W tym roku, w ramach konkursu BIG DATA: Think Big CEE Congress, platforma Algolytics Algoline została okrzyknięta „Polską Innowacją 2015”.
W ramach współpracy, BCC oferuje klientom pełen zakres usług potrzebnych do wdrożenia, rozwoju i utrzymania rozwiązań Algolytics, w tym także integrację z systemami SAP oraz innymi elementami środowiska IT.
„Nowa oferta rozszerza nasze portfolio rozwiązań Business Intelligence o zaawansowane narzędzia, przeznaczone dla organizacji o rozbudowanych potrzebach w zakresie analityki danych biznesowych. Oprogramowanie Algolytics chcemy polecić klientom posiadającym duże zbiory informacji, w tym zwłaszcza organizacjom z sektora finansowego, telekomunikacyjnego czy Utilities” – powiedział Krzysztof Siwiec, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu BCC.
Więcej informacji o firmie i rozwiązaniach: www.algolytics.pl