BCC jako pierwszy dostawca IT w Polsce spełnia standardy ITIL | All for One Poland

BCC jako pierwszy dostawca IT w Polsce spełnia standardy ITIL

Centrum outsourcingowe BCC otrzymało certyfikat ISO/IEC 20000, który potwierdza zgodność zarządzania usługami IT z kodeksem dobrych praktyk opisanych w bibliotece ITIL.

Audit przeprowadzony przez DQS, międzynarodową organizację wydającą certyfikaty jakościowe, potwierdził zgodność systemów i procedur centrum outsourcingowego BCC z normą ISO/IEC 20000. ISO/IEC 20000 to standard, który formalizuje wymagania dotyczące zarządzania usługami informatycznymi, zgodnie ze wskazówkami zawartymi w bibliotece dobrych praktyk ITIL. W Polsce posiadają go jedynie wewnętrzne organizacje IT w KGHM oraz BZ WBK (lista organizacji posiadających certyfikat). BCC jest pierwszym dostawcą IT, który otrzymał certyfikat ISO/IEC 20000 i tym samym potwierdził zgodność swoich usług z oficjalną normą dobrych praktyk.

„Uwzględniając nasze doświadczenie z auditów w korporacjach z Europy, Ameryki i Azji, mogę potwierdzić, że standardy funkcjonowania centrum outsourcingowego BCC należą do najlepszych w tym sektorze biznesu. Mam tu na myśli wdrożenie systemów zarządzania jakością, bezpieczeństwem informacji oraz zarządzania usługami IT” – powiedział Reinhard Witzke, Auditor Wiodący w DQS GmbH.

Norma ISO/IEC 20000 dostarcza pracownikom centrum outsourcingowego BCC precyzyjnych wytycznych, dotyczących obsługiwania zgłoszeń od klientów i rozwiązywania problemów. Gwarantuje, że nie zdarzają się odstępstwa od parametrów określonych w umowach SLA. Certyfikat obejmuje wszystkie najważniejsze procesy w centrum, m. in. zarządzanie i raportowanie poziomu usług, zapewnianie dostępności systemów i ciągłości działania, zarządzanie bezpieczeństwem informacji, zarządzanie zmianami, rozliczanie kosztów oraz zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami.

Spełnienie rygorystycznych norm ISO/IEC 20000 ułatwia wdrożona w kwietniu tego roku platforma HP Service Manager, wykorzystywana do obsługi, monitorowania i ewidencjonowania zgłoszeń serwisowych.

„Wdrożenie certyfikatu ISO/IEC 20000 to dla klientów najlepsza gwarancja satysfakcji z naszych usług. Szczególne znaczenie ISO/IEC 20000 posiada dla klientów, którzy w wysokiej dostępności systemów i usług IT, w bezpieczeństwie i poufności informacji widzą wartości wspierające osiągnięcie przewagi konkurencyjnej” – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.

Zdobycie certyfikatu ISO/IEC 20000 to kontynuacja prowadzonego przez BCC programu intensywnego rozwoju i doskonalenia jakości usług outsourcingowych. W 2006 roku spółka wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, który uzyskał – jako jeden z pierwszych w Polsce – certyfikat ISO/IEC 27001. Od trzech lat firma poddaje się niezależnym badaniom satysfakcji klientów, prowadzonym przez TNS OBOP, których celem jest stała ewaluacja poziomu usług. W ostatnim badaniu, przeprowadzonym w czerwcu tego roku, 97% klientów pozytywnie oceniało współpracę z BCC.

BCC zajmuje się outsourcingiem od 1999 roku, zapewniając pełen zakres usług związanych głównie z outsourcingiem systemów SAP: od hostingu i kolokacji systemów we własnym data center, przez administrację systemów po wsparcie użytkowników SAP, czyli serwis aplikacyjny. Z usług tych korzysta ponad 70 klientów – w tym największe przedsiębiorstwa międzynarodowe i polskie, jak ABB, Amica, Grupa Metro, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, a także firmy średniej wielkości – jak Decora, Brilux, Herlitz, Kopernik.

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.