SAP Solution Manager (SSM) ogromnie ułatwia administrację systemem SAP. Posiadanie SSM będzie niezbędne przy wdrożeniu / upgradzie do najnowszej wersji systemu SAP – mySAP ERP 2004. Zapraszamy na warsztaty z funkcjonalności SAP Solution Manager (SSM) w wersji 3.2. Zajęcia odbędą się 31 maja br. w siedzibie BCC w Poznaniu.
Warsztaty łączą się z przekazaniem praktycznej wiedzy o SSM. Dla uczestników efektem warsztatów będzie poznanie wymagań sprzętowych i programowych dla SSM 3.2, zaznajomienie z infrastrukturą SSM, oraz poznanie funkcjonalności SSM, wykorzystywanych przy administracji systemami SAP: Central System Administration, System Monitoring, Support Desk.
Central System Administration umożliwia przeprowadzanie rutynowych czynności administracyjnych w systemach SAP, z jednego, scentralizowanego interfejsu – SSM. System Monitoring pozwala na monitorowanie w sposób ciągły systemów SAP, oraz przedstawia alarmy powstałe w systemach SAP, w graficznym modelu środowiska SAP. System Monitoring wykorzystuje ponadto mechanizm SAP EarlyWatch Alert do uzyskiwania raportów o stanie systemów SAP. Support Desk jest wykorzystywany przy obsłudze zgłoszeń serwisowych, pochodzących z systemów SAP. Użytkownik tworzy zgłoszenie ze standardowego menu SAP, będąc w transakcji, w której powstał problem.
Adresatami warsztatów są osoby odpowiedzialne za zarządzanie środowiskiem SAP w firmie, w tym szefowie IT oraz administratorzy SAP.
Warsztaty odbywają się 31 maja br. w siedzibie BCC, w Poznaniu, przy ul. Serbskiej 46. Istnieje także możliwość zorganizowania warsztatów dedykowanych dla pracowników jednej firmy.
Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o kontakt: katarzyna.gajda@bcc.com.pl