Serwis SAP | Kariera | All for One Poland

serwis sap

Głównym zadaniem konsultanta serwisowego jest pomoc dla użytkowników SAP u klientów. Udzielanie odpowiedzi na trudne pytania, wgrywanie i testowanie aktualizacji, reagowanie na zgłoszenia problemów i ich usuwanie. Monitorowanie działania kluczowych elementów procesów. A ponadto drobny rozwój i dostosowanie SAP do wymagań biznesu. Dzień po dniu, w stałym – głównie zdalnym – kontakcie z klientami.

Poznaj nas – konsultantów serwisowych SAP

Poznałam system SAP jako jego użytkownik, zajmując się administracją kadrami i naliczaniem płac. Dziś także jako konsultantka serwisu aplikacyjnego pomagam innym użytkownikom, rozwiązując ich problemy w codziennej pracy z systemem. Lubię dobrą książkę, zwłaszcza literaturę faktu oraz długie spacery i wędrówki po górach.

 

Aneta, konsultantka serwisu aplikacyjnego SAP

Na czym polega ta praca?

  • Rozwijasz kompetencje w ramach SAP – rodziny rozwiązań dla biznesu, które są nr 1 na świecie.
  • Specjalizujesz się w wybranym obszarze biznesu, np. w finansach, kontrolingu, produkcji czy HR, lub w sferze administracji IT (SAP Basis).
  • Pracujesz w międzynarodowym środowisku, z reguły dla kilku lub nawet kilkunastu klientów z różnych branż.
  • Działasz w trybie obsługi serwisowej – otrzymujesz zgłoszenia od klientów, przydzielone przez koordynatorów serwisu.
  • Dynamicznie reagujesz na zgłoszenia klientów – obowiązują czasy reakcji i realizacji zgłoszenia zapisane w kontrakcie.`
  • Pozostajesz w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami SAP u klientów – słuchasz, dopasowujesz rozwiązanie do potrzeb.
  • Odpowiadasz na pytania użytkowników – czasem rutynowe i proste, a czasem takie, na które nie znasz (jeszcze) odpowiedzi.
  • Proponujesz i wykonujesz prace optymalizujące działanie systemów i procesów biznesowych klientów.
  • Jeśli specjalizujesz się we wsparciu aplikacyjnym: wspierasz pracowników klienta przy naliczaniu listy płac, zamknięciu roku, inwentaryzacjach i innych czynnościach.
  • Jeśli specjalizujesz się we wsparciu IT: dbasz o infrastrukturę techniczną dla systemu SAP oraz troszczysz się o zapewnienie dostępności i ciągłości działania systemu klienta.
  • Dbasz o odpowiedni przydział ról i uprawnień do systemu.
  • Prowadzisz szkolenia i warsztaty dla użytkowników.
  • Jeśli pełnisz rolę koordynatora usługi – utrzymujesz stały kontakt ze swoim odpowiednikiem u klienta – wspólnie harmonogramujecie większe prace, ustalacie priorytety, rozwiązujecie spory, rozliczacie prace.
  • Poświęcasz czas na poszerzanie swoich kompetencji – szkolisz się, zdobywasz certyfikaty SAP i innych dostawców sprzętu i oprogramowania.
  • Większość zadań wykonujesz zdalnie z naszego biura.
  • Możesz zostać zaangażowany do projektów wdrożeniowych i rozwojowych.

Przejrzyj aktualne oferty pracy

Przykłady naszej pracy

Co miesiąc działy HR muszą uwzględnić nawet do kilkunastu zmian, wpływających na rozliczenia z pracownikami i instytucjami publicznymi jak ZUS czy urzędy skarbowe. Kilkudziesięciu klientów serwisu aplikacyjnego All for One Poland ma problem z głowy. Zmiany w ich systemach HR dokonują nasi konsultanci serwisowi, na podstawie wydawanych przez SAP aktualizacji LCP.

Elżbieta Lider Serwisu Aplikacyjnego SAP - HR

W ramach SAP Managed Services dla firmy z sektora Automotive, przejęliśmy zadania związane z zarządzaniem transportami i uprawnieniami w SAP. Teraz nasz klient może lepiej skupić się na swoim core businessie.

Mikołaj Konsultant

Dla firmy farmaceutycznej świadczymy usługę zastępstwa administatora SAP. Podczas urlopów i w razie innych nieobecności adminów, płynnie przejmujemy ich rolę.

Tomasz Lider Zespołu Utrzymania Systemów - 2 linia

Dla jednej z największych firm spożywczych w Polsce przygotowaliśmy i utrzymujemy zapasową infrastrukturę dla dwóch systemów SAP i kilku innych aplikacji. Dane są na bieżąco replikowane do Managed Cloud, w oparciu o technologie DB2 i VMware. W razie awarii podstawowej infrastruktury klienta jesteśmy w stanie uruchomić najważniejsze procesy w ciągu godziny. Procedura odtworzenia była testowana wielokrotnie podczas prób. Dzięki temu klient ma pewność co do najwyższego poziomu bezpieczeństwa i ciągłości swojego biznesu.

Mateusz Lider Zespołu IT Systems Service
Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.