Już po raz drugi jesteśmy partnerem konkursu „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”, który jest przepustką do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi. Na najlepszych czekają staże w firmach partnerskich i nagrody o łącznej wartości 8 000 zł.
W dwuetapowych zmaganiach konkursowych mogą wziąć udział studenci z całej Polski, niezależnie od rodzaju uczelni oraz kierunku, na którym studiują. Patronat nad konkursem NTPP podobnie jak w roku ubiegłym sprawują Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie oraz organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA).
Do końca lutego należy zarejestrować swój udział w konkursie oraz nadesłać rozwiązanie jednego z zamieszczonych tam zadań. Do 14 marca br. komisja konkursowa, złożona z przedstawicieli organizatora oraz firm – partnerów konkursu, wybierze 32 finalistów. W środę 27 marca br. powalczą oni o tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” oraz przewidziane w regulaminie nagrody.
W finałowej rozgrywce uczestnicy zaprezentują swoją wiedzę i predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów w ramach czteroosobowych zespołów. Członkowie komisji będą oceniali kandydatów przede wszystkim pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej. Zwycięzcę oraz czterech laureatów konkursu, którym przyznane zostaną staże oraz nagrody rzeczowe, poznamy jeszcze tego samego dnia podczas uroczystej gali finałowej.
Konkurs skierowany jest do studentów uczelni wyższych z całego kraju, a jego regulamin i formularz zgłoszeniowy są dostępne na www.gwiazdysprzedazy.pl