Certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” dla Centrum Outsourcingowego BCC | All for One Poland

Certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” dla Centrum Outsourcingowego BCC

Organizacja serwisowa BCC jako pierwsza w Polsce otrzymała certyfikat „SAP Partner Center of Expertise”. Certyfikat, przyznany po szczegółowym audycie dokonanym przez SAP AG, potwierdza najwyższą jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.

Podczas przeprowadzonego w połowie stycznia br. audytu, audytorzy SAP Active Global Support zweryfikowali, czy organizacja serwisowa BCC wypełnia restrykcyjne wymagania techniczne i organizacyjne związane ze świadczeniem usług serwisowych SAP dla klientów.

Przedmiotem audytu były m.in.: procedury organizacyjne i praktyki postępowania stosowane w Centrum Outsourcingowym BCC (rejestracja i przetwarzanie zgłoszeń klientów, dokumentacja), zapewnienie jakości usług (w tym monitorowanie czasów reakcji i obsługi, badania satysfakcji klientów) oraz potencjał kadrowy (kompetencje i certyfikaty konsultantów, system szkoleń). Szczegółowo analizowana była także infrastruktura Centrum, w tym system obsługi zgłoszeń serwisowych, dedykowany system SAP Solution Manager, zdalne połączenia do wspieranych systemów klientów, systemy testowe SAP wykorzystywane do analizy i symulacji incydentów, a także rozwiązania do monitorowania ciągłości pracy systemów klientów.

„Audyt potwierdził, że standardy działania Centrum Outsourcingowego BCC są zgodne z wysokimi wymaganiami, które na całym świecie stawiamy przed naszymi partnerami świadczącymi usługi serwisowe. Certyfikat SAP Partner Center of Expertise to dla klientów gwarancja jakości w realizacji usług wsparcia SAP” – powiedziała Iwona Stamper, Channel Development Manager, SAP Polska.

Równolegle z BCC, certyfikat „SAP Partner Center of Expertise” został przyznany organizacji serwisowej firmy 7milowy z Grupy BCC.

Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska SAP, od serwisu aplikacyjnego przez administrację systemami po hosting w centrum przetwarzania danych. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000/ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP.

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.