W listopadzie 2009 r. specjaliści SAP AG przeprowadzili tzw. sesję GoLive, weryfikującą gotowość organizacji infrastruktury technicznej BCC (w tym narzędzia serwisowego SAP Solution Manager) do świadczenia pełnego zakresu usług w ramach kontraktów SAP Enterprise Support.
SAP Enterprise Support to nowa usługa wsparcia dla rozwiązań SAP, zastępująca dotychczasowe serwisy: SAP Standard Support i SAP Premium Support. Wsparcie i serwis zapewniane przez producenta systemu to obok bogatej funkcjonalności główna przewaga SAP nad innymi systemami wspierającymi zarządzanie. Usługi świadczone przez partnerów SAP AG w ramach kontraktu SAP Enterprise Support znacznie wykraczają poza zadania tradycyjnie kojarzone z serwisem. Pod warunkiem że partner SAP, z którym podpisuje się umowę maintenance, posiada organizację serwisową z prawdziwego zdarzenia.
Wykonany przez SAP AG audyt potwierdził pełną gotowość Centrum Outsourcingowego BCC do świadczenia klientom usług serwisowych SAP na poziomie odpowiadającym warunkom SLA zawartym w umowach SAP Enterprise Support. BCC jest jednym z pierwszych partnerów SAP w Polsce, posiadających takie potwierdzenie.
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska SAP: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnym z normą ISO 27001. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA.