Od 1 kwietnia br. najnowsza wersja oprogramowania HP wspiera w BCC zarządzanie usługami IT zgodnie ze standardami ITIL i obsługę zgłoszeń serwisowych.
HP Service Manager 7.0, dostępny od listopada 2007 r., jest nową wersją pakietu HP Service Center – narzędzia, z którego korzystają wewnętrzne działy IT dużych organizacji oraz centra outsourcingowe na całym świecie.
Platforma HP Service Manager jest wykorzystywana przez BCC do obsługi, monitorowania i ewidencjonowania problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowych systemów informatycznych. Ponadto wspomaga realizację procesów w ramach Systemu Zarządzania Usługami IT, zgodnego z najlepszymi praktykami ITIL oraz normą ISO/IEC 20000.
Godny uwagi jest czas uruchomienia aplikacji. W ciągu zaledwie czterech i pół miesiąca od udostępnienia najnowszej wersji oprogramowania, konsultanci Działu Usług Outsourcingowych BCC przystosowali system do wymagań i specyfiki centrum kompetencyjnego BCC.
"HP Service Manager wspomaga w szybkiej i skutecznej obsłudze zgłoszeń serwisowych, przy zachowaniu parametrów zapisanych w kontraktach SLA, a także standardów ITIL, którymi kierujemy się w świadczeniu usług" – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.
"Wielu naszych klientów, korzystających z oprogramowania HP Service Center, rozważa migrację do HP Service Managera, ze względu na większe możliwości oferowane przez ten pakiet. Pierwsze w Polsce wdrożenie nowego rozwiązania dowodzi profesjonalizmu specjalistów BCC. Firmy planujące wdrożyć HP Service Managera mają teraz możliwość skorzystania z doświadczeń centrum kompetencyjnego BCC" – mówi Paweł Trojak, Software Partner Manager z HP Polska.
BCC świadczy usługi wsparcia, serwisu i utrzymania rozwiązań IT, w tym głównie SAP, od 1999 roku. Korzysta z nich już ponad 60 firm, w tym m.in. ABB, Amica, Grupa Metro, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, PayUp Polska, Praktiker. Organizacja serwisowa BCC pełni także rolę wewnętrznego help desku IT dla 5 spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej BCC.