Kwartalnik Lepszy Biznes otrzymał drugą nagrodę w konkursie na najlepsze czasopismo firmowe w Polsce. Jury doceniło sposób, w jaki Lepszy Biznes realizuje swój podstawowy cel, którym jest promocja dobrych praktyk w zakresie wykorzystania rozwiązań SAP.
Celem zorganizowanego przez firmę Agape konkursu było pokazanie na przykładzie najlepszych czasopism firmowych, w jaki sposób mogą one realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, by wydawać profesjonalny magazyn firmowy.
Lepszy Biznes został sklasyfikowany na drugim miejscu wśród wszystkich, ocenianych w konkursie, zewnętrznych czasopism firmowych. Kryteriami oceny były m.in. stopień realizacji celów pisma; spójność zawartości z wizerunkiem firmy; atrakcyjność publikacji z punktu widzenia czytelnika; język i redakcja tekstów oraz jakość graficzna i edytorska publikacji.
Lepszy Biznes jest jedynym w Polsce specjalistycznym czasopismem poświęconym zarządzaniu z wykorzystaniem systemów SAP. Pismo tworzą profesjonaliści dla profesjonalistów. Autorami tekstów – studiów przypadków i materiałów poradnikowych – są pracownicy, klienci, partnerzy BCC, a także niezależni eksperci. Czytelnicy Lepszego Biznesu to menedżerowie i kadra zarządzająca oraz specjaliści IT z dużych firm w całym kraju.
Od 2000 r. ukazało się 29 numerów magazynu (wcześniej pod nazwą Dobry Biznes). W ciągu 7 lat objętość pisma wzrosła z 8 do ponad 100 stron, a nakład – do 4000 egzemplarzy. Redakcję pisma tworzą Mirosława Huk i Grzegorz Grupiński z BCC. Za projekt, skład i druk odpowiada firma Horsefield.
„Jako największy dostawca rozwiązań SAP w Polsce czujemy się zobowiązani do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem naszych pracowników. Wydając Lepszy Biznes, tworzymy forum wymiany wiedzy dla menedżerów, którzy chcą wspierać rozwój swoich firm przez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań IT. Przyznana przez jury nagroda potwierdza to, co z przyjemnością słyszymy od wielu klientów – taki sposób promowania dobrych praktyk jest na naszym rynku unikalny” – mówi Piotr Płóciennik, Dyrektor ds. Współpracy z Klientami BCC.
Publikowane w Lepszym Biznesie artykuły są dostępne w Akademii Wiedzy BCC – największej dostępnej w polskim Internecie bazy wiedzy o systemach SAP i ERP.