7milowy z Grupy BCC przygotował nowe rozszerzenie standardowej procedury ustalania cen sprzedaży do zarządzania marżą w module SAP SD. Rozwiązanie pozwala na szybkie i elastyczne zarządzanie cennikami w firmie wg ustalonych przez firmę kryteriów.
Stosowanie marż znacznie ułatwia administrację cennikami, lecz wymaga dużego nakładu czasu operatora lub konieczności budowania zaawansowanych narzędzi. Rozwiązanie „Zarządzanie marżą w cenach sprzedaży” zostało przygotowane z myślą o firmach, które opierają swoją politykę cen sprzedaży o cenę zakupu (średnioważona lub FIFO) i narzuconą marżę.
W zbudowanym przez 7milowego rozwiązaniu marże mogą być ustalane procentowo lub kwotowo wg kryteriów wybranych przez firmę – w oparciu o grupy klientów, grupy materiałowe lub kryteria indywidualne z uwzględnieniem pozycji klienta i zakupionego materiału. Główną korzyścią z wdrożenia rozwiązania jest szybkie i sprawne zarządzanie cennikami oraz gwarancja, że w prowadzonych procesach handlowych będą uwzględnione aktualne marże.
„Zarządzanie marżą w cenach sprzedaży” to rozwiązanie przeznaczone dla działów sprzedaży w firmach korzystających z modułów SD i MM w SAP, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji, które posiadają dużą liczbę klientów i aktywnie zarządzają polityką marż.