BCC poszerza zakres usług o wdrożenia Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, wspierając klientów w budowie Planów Ciągłości Działania (Business Continuity Plans).
W ramach nowej usługi BCC oferuje wsparcie Klientów w przygotowaniu i wdrożeniu procesów zarządzania infrastrukturą IT, zgodnych z zaleceniami ITIL (IT Infrastructure Library) oraz wymaganiami norm ISO/IEC 27001 oraz ISO/IEC 20000.
Dzięki stosowaniu tych standardów firmy minimalizują ryzyko związane z niesprawnością lub niedostępnością systemów i usług informatycznych, co przekłada się na wzrost bezpieczeństwa prowadzenia biznesu. Tym samym, wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wpisuje się w koncepcję BCM (Business Continuity Management – zarządzanie ciągłością działania).
Nowa oferta powstała m.in. w oparciu o funkcjonujące w centrum outsourcingowym BCC standardy zarządzania bezpieczeństwem informacji, które wciąż są w Polsce nowością. BCC było jedną z pierwszych firm w naszym kraju, które wdrożyły System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji potwierdzony międzynarodowym certyfikatem ISO/IEC 27001.
"Nasi Klienci, zwłaszcza ci korzystający z usług outsourcingowych, oczekują coraz bardziej strategicznego podejścia do bezpieczeństwa zasobów IT, uwzględniającego wpływ informatyki na stabilność biznesu. Nowe usługi są więc logicznym uzupełnieniem naszej oferty" – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.
Adresatem nowej usługi są duże firmy i organizacje, posiadające złożoną infrastrukturę IT, zorientowane na optymalizację zarządzania usługami i zasobami IT. Pierwszym Klientem, korzystającym z nowej oferty BCC, jest firma z branży farmaceutycznej, w której projekt dotyczył m.in. środowiska systemu SAP ERP oraz kluczowej aplikacji IT wspierającej dystrybucję towarów.