TNS OBOP: 95% klientów usług outsourcingowych i serwisowych BCC jest zadowolonych ze współpracy | All for One Poland

TNS OBOP: 95% klientów usług outsourcingowych i serwisowych BCC jest zadowolonych ze współpracy

Wiodąca na polskim rynku firma badawcza TNS OBOP po raz kolejny przeprowadziła badanie satysfakcji klientów korzystających z usług outsourcingowych i serwisowych BCC.

Celem przeprowadzonego między 8 a 28 maja 2007 r. badania było określenie poziomu satysfakcji klientów BCC, a przez to lepsze zrozumienie ich potrzeb i identyfikacja obszarów, w których BCC może polepszyć jakość świadczonych usług.

Pracownicy TNS OBOP korzystając z metody CATI (Computer Assisted Telephone Interwiev) przeprowadzili wywiady z klientami BCC, którzy oceniali całość współpracy oraz jakość poszczególnych usług (hostingu, administracji i serwisu aplikacyjnego SAP). Oceniano również jakość obsługi konsultantów BCC, a także zakres umowy serwisowej.

Respondentami były osoby odpowiedzialne za utrzymanie systemów, zarządzanie działami IT oraz współpracę z BCC. W badaniu wzięli udział przedstawiciele niemal wszystkich firm, korzystających z usług outsourcingowych i serwisowych BCC.

Prawie wszyscy respondenci (95%) pozytywnie ocenili współpracę z BCC. Jako mocne strony firmy wymieniano, m.in. szeroki zakres usług serwisowych, duże zaangażowanie w rozwiązywanie problemów oraz szybki czas reakcji na zgłoszenie. Konsultantów chwalono za: zaangażowanie, skrupulatność, cierpliwość, chęć niesienia pomocy oraz duże doświadczenie.

To już drugie, przeprowadzone przez TNS OBOP badanie satysfakcji klientów BCC. Pierwsze zostało przeprowadzone na przełomie marca i kwietnia 2006 r. i było jedynym upublicznionym badaniem satysfakcji klientów, przeprowadzonym przez niezależną instytucję badawczą dla firmy z polskiego rynku usług outsourcingowych SAP.

"Od czasu zeszłorocznego badania nastąpiło u nas wiele ważnych zmian. Uruchomiliśmy własne centrum przetwarzania danych, wdrożyliśmy System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i certyfikowaliśmy go zgodnie z normą ISO 27001. Znacznie też zwiększyliśmy liczebność zespołów konsultantów. Tak wysokie oceny wskazują, że klienci doceniają obrany przez nas kierunek zmian i rozwoju. Wyniki najnowszego badania również stanowią dla nas zobowiązanie do dalszego doskonalenia we wskazanych przez Klientów obszarach" – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.