Pierwszy kwartał nowego roku okazał się rekordowy dla BCC. Przychody netto ze sprzedaży wzrosły o 76% w stosunku do analogicznego okresu w 2006 roku.
Przychody ze sprzedaży BCC za pierwsze 3 miesiące 2007 roku wyniosły 10,2 mln zł – wobec kwoty 5,8 mln zł, wypracowanej w I kwartale 2006 roku.
Tak duży wzrost był efektem pomyślnego zamknięcia na początku roku dużych przedsięwzięć wdrożeniowych SAP, rozpoczętych jeszcze w 2006 r. Istotne znaczenie miało też zawarcie w poprzedzających miesiącach nowych kontraktów na usługi serwisowe i outsourcingowe BCC.
Pierwszy kwartał 2007 r. przyniósł ponadto dalszą rozbudowę zespołu konsultantów wdrożeniowych i serwisowych BCC. W ciągu 3 miesięcy zespół powiększył się o ponad 10 nowych osób. Obecnie w BCC pracuje ponad 130 konsultantów SAP – jest to największy zespół specjalistów SAP w Polsce.
„Wyniki pierwszego kwartału są efektem intensywnej rozbudowy potencjału naszej firmy w 2006 roku. Obsługa wymagających Klientów wymaga od nas stałego inwestowania w zespół i jego kompetencje, a także udostępniania nowych, często unikalnych na polskim rynku usług” – mówi Bartłomiej Buszczak, Dyrektor Generalny BCC.
W ostatnich miesiącach oferta BCC poszerzyła się m.in. o usługę migracji rozwiązań IT na platformę integracyjną SAP NetWeaver (m.in. projekty dla firm z Holandii i USA), a także doradztwo w zakresie Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. BCC, jako pierwsza firma w Polsce, udostępniła również serwis aplikacyjny w obszarze rozwiązań SAP CRM.