Od maja br. zakres usług serwisu aplikacyjnego SAP, oferowanych przez centrum outsourcingowe BCC, został rozszerzony o rozwiązanie SAP CRM, wspierające zarządzanie relacjami z klientami.
BCC jest pierwszą firmą w Polsce, która udostępnia serwis aplikacyjny tego rozwiązania. W ramach nowej usługi, BCC zapewnia klientom stałe, zdalne wsparcie użytkowników korzystających z systemu SAP CRM – w zakresie podmodułów Marketing, Sales, Service, CIC (Customer Interaction Center) oraz Analytics.
Świadczeniem i rozwojem usługi zajmie się nowy team w Dziale Usług Outsourcingowych BCC – Zespół Serwisu Aplikacyjnego CRM. Jego szefem jest Ireneusz Golon, pracownik BCC od 1998 r., doświadczony ekspert w zakresie rozwiązań SAP w zakresie sprzedaży, dystrybucji i CRM, poprzednio Lider Zespołu CRM w Dziale Konsultingu BCC.
"Nowa usługa jest świadczona w oparciu o unikalne doświadczenia BCC z projektów SAP CRM, oraz o długą praktykę firmy w świadczeniu serwisu aplikacyjnego SAP w innych obszarach. Obecnie grupa firm, korzystających z SAP CRM w Polsce, nie jest liczna, ale spodziewamy się jej istotnego powiększenia w najbliższych 2 latach. Naszą usługę kierujemy więc również do firm planujących wdrożenie SAP CRM" – mówi Ireneusz Golon.
"Liczymy na to, że dostępność serwisu aplikacyjnego SAP CRM w BCC będzie dla klientów kolejnym argumentem za wdrożeniem tego rozwiązania. Postrzegamy to jako wkład BCC w rozwój rynku usług SAP w Polsce" – komentuje Waldemar Sokołowski, Dyrektor Działu Usług Outsourcingowych BCC.
BCC realizuje usługi outsourcingu i serwisu SAP od 1999 r. Firma posiada status Certyfikowanego Centrum Kompetencyjnego SAP (SAP Competence Center). Z usług outsourcingowych i serwisowych BCC, świadczonych w oparciu o normy bezpieczeństwa ISO/IEC 27001, korzysta już ponad 40 Klientów. BCC posiada również tytuł SAP CRM Partner Ekspert, potwierdzający poziom kompetencji BCC w zakresie tego rozwiązania.