W połowie kwietnia br. SAP Polska przeprowadził audyt organizacji serwisowej BCC, świadczącej usługi outsourcingowe systemu SAP.
Od maja 2004 r. BCC posiada status certyfikowanego Centrum Kompetencyjnego SAP (CCC – Customer Competence Center), pozwalający m.in. na świadczenie usług maintenance (utrzymania) SAP. Zgodnie z umową partnerską, status wymaga weryfikacji podczas audytu co dwa lata.
Audyt dotyczył kompetencji zespołu serwisowego BCC, sposobu organizacji i dokumentowania pracy, skuteczności w rozwiązywaniu problemów oraz procedur weryfikacji zadowolenia klientów.
Arkadiusz Sikora, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów i Usług Serwisowych w SAP Polska, odpowiedzialny za współpracę SAP z organizacjami serwisowymi partnerów, komentuje: „Audyt potwierdził dobrą organizację pracy centrum kompetencyjnego BCC, właściwe kompetencje oraz wysokie standardy pracy konsultantów serwisowych. W mojej ocenie organizacja serwisowa BCC jest partnerem godnym zaufania – dla klientów, jak i dla SAP Polska. Dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuacji trwającej od 2 lat współpracy w ramach Partnerstwa Serwisowego SAP i BCC.”
Organizacja serwisowa BCC, funkcjonująca jako wyodrębniony Dział Usług Outsourcingowych, zapewnia pełen wachlarz usług stałych, związanych z utrzymaniem rozwiązań SAP: od tzw. maintenance SAP, przez zdalne wsparcie administracji (tzw. serwis Basis) i outsourcing administracji SAP, serwis aplikacyjny (wsparcie użytkowników) we wszystkich modułach SAP, po hosting i pełen outsourcing systemów SAP.