Drugi rok z rzędu BCC znalazło się wśród pięciu najcenniejszych marek w kategorii B2B, wyróżnionych w Rankingu Wartości Marek Wielkopolski.
Wyniki analizy wartości marek wywodzących się z Wielkopolski zostały ogłoszone oficjalnie 12 grudnia br. podczas gali w poznańskim hotelu Andersia.
Inicjatorem i głównym organizatorem rankingu jest Rada Wspierania Przedsiębiorczości działająca przy Wielkopolskim Klubie Kapitału. Celem rankingu jest wyłonienie i promowanie najbardziej wartościowych marek, wywodzących się z regionu wielkopolskiego.
Marki zostały poddane ocenie w oparciu o metodologię stworzoną przez partnerów merytorycznych badania – SAWYER Doradztwo Gospodarcze z Grupy DGA, agencję marketingową Grupa Fresh, oraz firmę badawczą TNS Polska, między innymi w oparciu o dane o wynikach finansowych wypracowanych pod daną marką.
Laureaci zostali wyłonieni w podziale na dwie kategorie – sektor B2B oraz sektor B2C. W kategorii B2B, marka BCC została sklasyfikowana wśród pięciu najcenniejszych marek, notując aż 38% wzrostu wartości w porównaniu do zeszłorocznych wyników.
Więcej o rankingu na stronach organizatora…