Już po raz drugi redakcja MSI Polska przyznała BCC tytuł „Najlepszego dostawcy IT dla przemysłu 2010” w kategorii outsourcing. Ceremonia wręczenia dyplomów odbyła się 17 marca br. w Pałacu Staszica w Warszawie.
Nagrody MSI Polska przyznawane są dostawcom najwyższej jakości usług i produktów IT dla sektora przemysłowego, na podstawie opinii klientów. Klienci nominowanych dostawców oceniali ich w formularzach, przygotowanych przez MSI Polska. Przedmiotem oceny klientów były m.in. dopasowanie oferty do potrzeb klientów oraz jakość usług i jej stosunek do ceny. Pod uwagę brane były tylko kontrakty realizowane w latach 2009-2010. Wyboru zwycięzcy dokonała redakcja MSI Polska po szczegółowej analizie wyników ankiet.
Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług IT w BCC komentuje: "Od ponad 10 lat udowadniamy, że priorytetem dla Centrum Outsourcingowego BCC jest wysoka jakość usług i satysfakcja klienta. I choć wiele firm mówi tak o swojej organizacji, my mamy na to twarde dowody. Świadczymy usługi w oparciu o System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z ISO 27001, najbardziej restrykcyjną normą w zakresie poufności, integralności i dostępności informacji. Jako jedyna organizacja serwisowa w Polsce co roku od 2006 r. zlecamy niezależnej instytucji TNS OBOP badania satysfakcji klientów i publicznie ogłaszamy ich wyniki. Z kolei na początku roku jako pierwsi w Polsce otrzymaliśmy certyfikat „SAP Partner Center of Expertise”, który potwierdza najwyższą jakość usług BCC w zakresie serwisu systemów SAP, w tym usług SAP Enterprise Support. Nagroda MSI jest dla nas tym cenniejsza, że zdobyliśmy ją drugi raz z rzędu na podstawie rekomendacji naszych Klientów. Cieszę się, że Klienci Centrum Outsourcingowego BCC dostrzegają nasze starania i wystawiają nam wysokie oceny".
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001. Z usług Centrum Outsourcingowego BCC korzystają takie firmy z sektora przemysłowego jak ABB, Amica, ICN Polfa Rzeszów, Plastal, Sitech z Grupy VW, Valeo.