Od 25 lat usprawniamy pracę naszych klientów
BCC 1995 - SNP Poland 2020
BCC 1995 - SNP Poland 2020
25 lat historii, ponad 2000 projektów dla kilkuset firm i instytucji z kilkudziesięciu branż. Setki kontraktów utrzymaniowych i serwisowych. Dziesiątki aplikacji SAP, naszych rozwiązań autorskich i innych dostawców. Wszystko to ma jeden cel: usprawnienie pracy naszych klientów.
Dzięki wykorzystaniu e-pasków płacowych, nasz klient z sektora spożywczego skrócił czas dystrybucji informacji płacowej do pracowników - z 2 dni do kilku minut. Efekty to zadowolenie pracowników, oszczędność czasu i papieru.
Podczas migracji danych w globalnym systemie SAP, wdrożyliśmy zaawansowane mechanizmy, sterujące wyświetlaniem i drukowaniem dokumentów w odpowiednim alfabecie – w zależności od języka, grupy klienta oraz typu dokumentu. Na przykład po chińsku, koreańsku czy japońsku.
Dla producenta alkoholi wdrożyliśmy rozwiązanie do elastycznego zarządzania cenami setek produktów. Dzięki temu klient zoptymalizował planowanie cen i usprawnił zarządzanie nimi w SAP.
W firmie z sektora Fashion wdrożyliśmy rozwiązanie optymalizujące zarządzanie czasem pracowników. Korzystając z narzędzia, klient był w stanie zredukować koszty nadgodzin nawet o kilkadziesiąt procent
Nasz klient z sektora wyposażenia wnętrz korzystał z niewspieranej już platformy sprzętowej IBM AIX i bazy DB2. Zmigrowaliśmy jego systemy SAP do SNP Managed Cloud na bazę danych HANA i przejęliśmy administrację SAP. Efekt? Duży wzrost wydajności systemu, widoczny zwłaszcza przy raportowaniu. Bezpieczeństwo, ograniczenie ryzyka niedostępności systemu dla biznesu. A także... eliminacja zbędnych kosztów utrzymania przestarzałej platformy.
W jednym z banków wdrożyliśmy rozwiązanie workflow, wspierające elektroniczną weryfikację oraz akceptację faktur zakupowych w SAP. Klient posiada teraz narzędzie wszechstronnej kontroli swoich płatności i optymalizacji kosztów. Faktury są zawsze akceptowane przez odpowiednich właścicieli kosztów. Rozwiązanie wspiera również proces weryfikacji faktur niezgodnych z zamówieniem.
Co miesiąc działy HR muszą uwzględnić nawet do kilkunastu zmian, wpływających na rozliczenia z pracownikami i instytucjami publicznymi jak ZUS czy urzędy skarbowe. Kilkudziesięciu klientów serwisu aplikacyjnego SNP ma problem z głowy. Zmiany w ich systemach HR dokonują nasi konsultanci serwisowi, na podstawie wydawanych przez SAP aktualizacji LCP.
W ramach SAP Managed Services dla firmy z sektora Automotive, przejęliśmy zadania związane z zarządzaniem transportami i uprawnieniami w SAP. Teraz nasz klient może lepiej skupić się na swoim core businessie.
W jednym z portów lotniczych zrealizowaliśmy wdrożenie systemu zarządzania cyberbezpieczeństwem, zgodnie z wymaganiami Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa. Efektem jest wyższy poziom bezpieczeństwa systemów i zapewnienia ciągłości działania.
Dla producenta z branży lotniczej przygotowaliśmy rozwiązanie do obsługi wysyłek części gotowych, które zautomatyzowało i zwizualizowało poszczególne etapy procesu. Dzięki niemu cały proces uległ skróceniu i w każdym momencie klient wie, na którym etapie wysyłki jest dana część.
Dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej przygotowaliśmy narzędzie, automatyzujące przygotowanie i przesyłanie dużego wolumentu danych do systemu ZSMOPL. Dzięki automatyzacji, klient oszczędza czas pracowników i redukuje ryzyko błędów do minimum. Widmo kar za niespełnienie wymagań - oddalone.
Dla klienta z branży drogeryjnej opracowaliśmy bota, który wspiera zespół handlowy w weryfikacji brakujących upustów na artykuły oferowane w sieci blisko 10000 sklepów na terenie USA. Bot wykonuje kontrole kwalifikowalności tych upustów na 6 różnych warunkach cenowych, których wartości wyliczane są dla danych pochodzących z różnych obszarów SAP. Szacowana oszczędność to kilkanaście FTE. Dodatkowo, podniosła się jakość danych, dzięki eliminacji ręcznego scalania danych z różnych źródeł.
Dla firmy farmaceutycznej świadczymy usługę zastępstwa administatora SAP. Podczas urlopów i w razie innych nieobecności adminów, płynnie przejmujemy ich rolę.
U producenta materiałów budowlanych wsparliśmy digitalizację 10 kluczowych procesów biznesowych. W oparciu o naszą platformę ECM, pracownicy klienta samodzielnie zautomatyzowali kolejne kilkanaście procesów.
Dla firmy konsultingowej przygotowaliśmy aplikację odwzorowującą plan biura, wraz z funkcją rezerwacji biurek. Pracownicy klienta mogą teraz rezerwować online swoje miejsca pracy, przy zachowaniu ograniczeń wynikających z zasad social distancing.
Dla dużej międzynarodowej korporacji wykonaliśmy wyodrębnienie sprzedawanej części koncernu - z systemów SAP obsługujących kilkadziesiąt krajów. Ten trudny projekt trwał zaledwie 6 miesięcy.
U ponad 200 klientów rozwiązaliśmy problem z dostosowaniem SAP do zmieniających się wymagań odnośnie raportowania danych podatkowych. Klienci SNP otrzymują rozbudowaną funkcjonalność SNP JPK, SNP Split Payment i SNP Partner Checker dla białej listy VAT, a w ramach wsparcia producenckiego mają zapewnione kolejne update'y i zmiany.
U klienta z branży narzędziowej uruchomiliśmy rozwiązanie SNP EasyPOS, obsługujące sprzedaż w sklepach zakładowych w integracji z systemem SAP. Aplikacja umożliwia skanowanie towarów, przyjmowanie płatności gotówką i kartą płatniczą oraz wydruk paragonów i faktur. Wszystko to działa bezpośrednio na SAP - dane o towarach i ich cenach są bezpośrednio w SAP. Po każdej transakcji dokumenty są wprowadzone w module SD, rozliczone w SAP FI a stany magazynowe - uaktualnione. Pracownicy sklepów pracują w prostym i ergonomicznym interfejsie SAP Fiori.
Dla firmy z sektora Beauty przygotowaliśmy rozwiązanie automatyzujące zarządzanie stopkami mailowymi. Teraz zmiany w autopodpisach pracowników wprowadzane są centralnie, w jednym kroku, przez dział IT. 200 pracowników oszczędza czas i ma zawsze jednolite stopki, zgodne ze standardem firmowym.
U klienta z branży laboratoryjnej uruchomiliśmy system kopii zapasowych DELL EMC Avamar. Centralny system backupów zapewnia bezpieczeństwo danych na stacjach końcowych. Klient jest w końcu spokojny o zawartość laptopów pracowników.
Dla jednej z największych firm spożywczych w Polsce przygotowaliśmy i utrzymujemy zapasową infrastrukturę dla dwóch systemów SAP i kilku innych aplikacji. Dane są na bieżąco replikowane do SNP Managed Cloud, w oparciu o technologie DB2 i VMware. W razie awarii podstawowej infrastruktury klienta jesteśmy w stanie uruchomić najważniejsze procesy w ciągu godziny. Procedura odtworzenia była testowana wielokrotnie podczas prób. Dzięki temu klient ma pewność co do najwyższego poziomu bezpieczeństwa i ciągłości swojego biznesu.
Producenci oprogramowania wiedzą, jakim wyzwaniem jest przygotowywanie i udostępnianie środowisk demo dla potencjalnych klientów. My rozwiązaliśmy ten problem, automatyzując ten proces. Przygotowane przez nas rozwiązanie pozwala klonować takie środowiska w chmurze MS Azure dla potrzeb kolejnych projektów Proof-of-Concept, a następnie je usuwać. Dzięki temu nawet administrator z podstawową wiedzą może w kilka chwil, korzystając z konsoli Azure, sklonować złożone środowisko demo.
U producenta chemii gospodarczej wdrożyliśmy infrastrukturę bezprzewodową, wspierającą zarządzanie produkcją i magazynem. Efektywna infrastruktura jest fundamentem dla rozwoju firmy, która podwoiła wolumen produkcji, oraz znacznie skróciła czas kompletacji surowców i dostaw wyrobów.
Dla producenta stali wdrożyliśmy system OCR, który codziennie przetwarza 2000 faktur i odczytuje dane, które są przesyłane bezpośrednio do SAP. Dzięki temu strumień płatności płynie niezawodnie już od 2 lat.
U producenta kawy i herbaty wdrożyliśmy system do skanowania i obiegu faktur przychodzących. Aplikacja obsługuje około 100 tysięcy faktur rocznie, a pracuje z nią 300 użytkowników w 3 jednostkach gospodarczych. Efekt? Oszczędność czasu, porządek w procesach i kosztach. Zweryfikowane faktury trafiają do księgowości i płacone są w terminie.
W dostarczonym przez nas webportalu, globalna firma kurierska co miesiąc udostępnia klientom 100 000 elektronicznych faktur. Rozwiązanie działa już w trzech krajach.
Dla jednej z sieci handlowych przygotowaliśmy rozbudowaną platformę do zarządzania akcjami promocyjnymi. Aplikacja wspiera komunikację z dostawcami towarów, zarządzanie bazą artykułów promocyjnych, a także - przygotowanie zawartości i projektu gazetki promocyjnej co dwa tygodnie. W ten sposób klient panuje nad złożonym procesem sprzedaży promocyjnej setek zmieniających się produktów, wraz z ich cenami, opisami i zdjęciami.
Dla jednego z banków dostarczyliśmy platformę do zarządzania sprawami pracowniczymi, m.in. wnioskami HR. Nasza samoobsługowa aplikacja ułatwia i przyspiesza załatwianie spraw kadrowych, z udziałem firmy świadczącej usługi BPO HR dla banku. Do tego, cała komunikacja jest usystematyzowana, archiwizowana i możliwa do raportowania.
Globalny producent kosmetyków zlecił nam ujednolicenie planu kont w systemie SAP dla spółek w 15 krajach. Teraz, zamiast sześciu różnych, wszystkie spółki korzystają z jednego grupowego planu. Pomimo dużej bazy danych, liczącej kilkanaście TB, cały system został zmodyfikowany w ciągu jednego weekendu.
U dostawcy rozwiązań logistyki wewnątrzzakładowej wdrożyliśmy pełną ewidencję czasu pracy. W naszej aplikacji klient zarządza harmonogramami, absencjami, nadgodzinami, pracą zdalną, rejestrem wejść i wyjść. Korzyści? Mniej pracy dla działu HR, redukcja ryzyka błędów, a także - możliwość oszczędności na kosztach nadgodzin.
Prosimy czekać i nie zamykać okna przeglądarki ...
Biuro jest czynne
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 16:00 (CET)
Kontakt ogólny do firmy
office.pl@all-for-one.com
Pytania o produkty i usługi
info.pl@all-for-one.com
Pytania na temat pracy i staży
kariera@all-for-one.com