Service Desk w BeeOffice – zdalne zarządzanie zgłoszeniami i sprawami IT | All for One Poland

Service Desk w BeeOffice - zdalne zarządzanie zgłoszeniami i sprawami IT

21/04/2020

Termin już minął!

Zapraszamy do obejrzenia nagrania

SNP Service Desk to rozwiązanie, które obsługuje zdalnie wewnętrzne i zewnętrzne zgłoszenia serwisowe, niezależnie od ich przedmiotu (zgłoszenia informatyczne, administracyjne, serwisowe…).

Podczas webinara przedstawimy możliwości SNP Service Desk:

  • Zgłaszanie problemów i zapytań oraz przydzielanie osób odpowiedzialnych
  • Podgląd statusu sprawy online
  • Raportowanie (czasy reakcji i obsługi zgłoszeń, poziom satysfakcji)

Pracownicy zgłaszają sprawę w systemie. Operator przydziela do zgłoszenia osobę odpowiedzialną. W systemie są wprowadzane informacje o zmianie statusu (pytania, wyjaśnienia, informacja o rozwiązaniu), zainteresowani otrzymują online powiadomienia o zmianie statusu.

Service Desk można wykorzystać również do komunikacji firmy z klientami, np. w centrach BPO czy dla uporządkowania procesów obsługi gwarancyjnej lub wsparcia użytkowników.

Zapraszamy do rejestracji.

Dowiedz się więcej o SNP BeeOffice

21/04/2020

Termin już minął!

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.