Rockawork | Platforma digitalizacji procesów

Rockawork

Platforma digitalizacji procesów

Rock your work

Procesy, informacje, dokumenty. Od dziś – efektywniej. Rockawork (dawniej ECM) to elastyczna platforma, pozwalająca na szybką i bezpieczną digitalizację zarządzania sprawami i zasobami informacyjnymi w organizacji (case management). Rockawork to bezpieczna i efektywna kosztowo archiwizacja dokumentów elektronicznych, oraz elektroniczny obieg dokumentów (workflow i business process management).

Przewagi

Dzięki Rockawork skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników.

Platforma zbudowana jest w oparciu o koncepcję low-code, co pozwala wdrażać i rozwijać kolejne scenariusze biznesowe bez udziału specjalistów IT.

Rockawork dostępny jest w chmurze (prywatnej lub publicznej) lub w modelu on-premise.

Scenariusze

Rozwiązanie wspiera optymalizację różnych procesów, np.:

Bez papierów. 100% cyfrowo.

Digitalizacja spraw pracownicznych na Rockawork okiem managera HR: „W kilka tygodni uruchomiliśmy dla całej firmy nowy, całkowicie cyfrowy model dokumentacji pracowniczej”

Archiwizacja dokumentów i workflow. W integracji z SAP.

Jedna platforma Enterprise Content Management. Jedno centralne repozytorium dokumentów. Jedno rozwiązanie dla automatyzacji i digitalizacji procesów. W integracji z SAP lub innymi systemami.

Rockawork to rozwiązanie stworzone z myślą o użytkownikach SAP i przez firmę wdrażającą SAP. Dostarczamy kompleksowe rozwiązanie: platformę digitalizacji, integrację w środowisku SAP, usługi wdrożenia i utrzymania. Więcej o integracji z SAP…

Dzięki wbudowanemu w Rockawork modułowi REST API, rozwiązanie integruje się z systemami OCR (np. ABBYY). Zapewnia to:

  • automatyczne rozpoznawanie tekstu
  • zautomatyzowana digitalizacja dokumentów
  • obsługa dużych wolumenów dokumentów
  • masowe skanowanie dokumentów
  • krótki czas dostarczenia działającego rozwiązania dla biznesu
  • możliwość wdrażania kolejnych scenariuszy biznesowych samodzielnie przez klienta
  • łatwe wpasowanie w istniejące środowisko IT (możliwość uruchomienia na różnych, w tym darmowych systemach operacyjnych i bazach danych)
  • integracja z dowolnym systemem ERP, CRM, HR lub innym (gotowy konektor integrujący Rockawork z systemami SAP)
  • integracja z systemem skanowania i OCR
  • prostota i intuicyjność obsługi (dostępność przez przeglądarki www)
  • szybkie wyszukiwanie i natychmiastowy dostęp do wszystkich potrzebnych dokumentów, zgodnie z uprawnieniami (wyszukiwanie pełnotekstowe w zarchiwizowanych dokumentach)
  • realizacja zadań w procesach workflow z każdego miejsca, bez ograniczeń
  • dostęp z poziomu urządzeń przenośnych (smartfon, tablet) dla każdej platformy mobilnej (iOS, Android, Windows)
  • wielojęzyczność (obsługa w jęz. polskim i angielskim, możliwość łatwej implementacji innych języków)

Jako firma o wieloletnim doświadczeniu w rozwoju rozwiązań IT dla wymagających klientów, oferujemy pełen zakres usług potrzebnych do uruchomienia, utrzymania i rozwoju Rockawork. To pozwala jednoznacznie przypisać odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymanie platformy i wszystkie aspekty przedsięwzięcia.

Przygotowanie wdrożenia

  • analiza procesów biznesowych (określenie wymagań, modelowanie, optymalizacja)
  • doradztwo w zakresie organizacji archiwum elektronicznego

Wdrożenie i rozwój

  • usługi wdrożeniowe wraz ze szkoleniami i migracją danych
  • integracja z innymi systemami, np. SAP ERP, HR, CRM
  • dostawa sprzętu i aplikacji skanujących
  • udostępnienie na urządzeniach mobilnych
  • rozbudowa o nowe dedykowane funkcje
  • audyt bezpieczeństwa

Utrzymanie

  • udostępnienie w modelu SaaS (Software as a Service) w All for One Managed Cloud
  • administracja rozwiązaniem
  • outsourcing i zarządzanie kopiami zapasowymi
  • serwis – wsparcie administratorów i/lub użytkowników
  • maintenance (w tym udoskonalenia, nowe wersje)

Zapewniamy dwie opcje utrzymania i licencjonowania:

  • SaaS – dedykowana instalacja w All for One Managed Cloud
  • On-premise – dedykowana instalacja na platformie sprzętowej klienta

W ramach instalacji SaaS zapewniamy:

  • dostęp do ECM w oparciu o indywidualne warunki SLA ustalone z klientem oraz o okresową (miesięczną lub kwartalną) opłatę zależną od aktualnej liczby użytkowników
  • najnowocześniejsze technologie IT (bazy danych, systemy operacyjne, szybkie łącze i zarządzane maszyny wirtualne)
  • gwarantowane bezpieczeństwo danych produkcyjnych, archiwalnych oraz kopii zapasowych
  • brak początkowych nakładów inwestycyjnych i kosztów rozwoju technologii
  • architektura zapewniająca wysoki poziom bezpieczeństwa (możliwość rozdziału danych na spółki w grupie kapitałowej, lokalizacje lub działy; możliwość stworzenia instalacji testowej i rozwojowej w ramach jednego środowiska IT)
  • ochrona przed niepowołanym dostępem. Bezpieczeństwo składowania i przesyłania danych.
  • rozbudowany system autoryzacji, pozwalający zdefiniować uprawnienia użytkowników nawet do pojedynczych danych
  • zastosowanie kryptografii przy składowaniu i przesyłaniu danych
  • zaawansowany system kontroli i audytu, pozwalający zidentyfikować, kto, co i kiedy wykonał w aplikacji

All for One ECM jako rozwiązanie oferowane w chmurze, posiada certyfikat ISO 27018. Certyfikat ISO 27018 to niezależna gwarancja bezpieczeństwa i poufności danych klientów, przechowywanych w aplikacji. Norma ISO 27018 dotyczy takich procesów jak: system tworzenia i utrzymania kopii zapasowych danych, szyfrowanie danych, zarządzanie zmianami w aplikacjach, rejestracja aktywności użytkowników i administratorów, zarządzanie kontami użytkowników i ich uprawnieniami.

Podniesienie sprawności organizacyjnej poprzez:

  • skrócenie czasu realizacji procesów, obiegu spraw i dokumentów
  • jednoznaczne przypisanie odpowiedzialności za kolejne kroki i decyzje
  • dostęp uprawnionych osób do dokumentów z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, niezależnie od miejsca przechowywania dokumentów papierowych

Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa (m.in. spełnienie wymagań RODO) poprzez:

  • system uprawnień i autoryzacji, jednoznacznie definiujący dostęp do danych grup dokumentów i rodzajów danych
  • szyfrowanie składowanych i przesyłanych e-dokumentów
  • utrzymanie archiwum dokumentów w wersji elektronicznej, odpornej na zniszczenie

Zwiększenie satysfakcji i lojalności kontrahentów i pracowników poprzez:

  • skrócenie i usprawnienie obsługi spraw, przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa i ochrony danych

Redukcja kosztów poprzez:

  • ograniczenie kosztów magazynowania dokumentów w wersji papierowej
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi wielu procesów
  • automatyzację procesów i ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów w obsłudze

Rockawork w działaniu

System zarządzania dokumentami - więcej

Zobacz nagrania z naszych webinarów

1/3

Case studies

Klienci o rozwiązaniu

Rozwiązanie pozwoliło nam wyeliminować obieg dokumentów papierowych, łącznie z ich archiwizacją. Automatyzacja i przyspieszenie procesu wprowadzania faktur do SAP pozwoliły nam przyspieszyć księgowanie dokumentów w systemie

Arleta Rybka Manager Biura Zarządu & Employer Branding Decora

Proces bardzo usprawnia obieg faktur w firmie, eliminuje papierową formę obiegu dokumentów i usprawnia działanie obszarów odpowiedzialnych za opis, akceptację oraz księgowanie faktur. Digitalizacja procesu umożliwiła jego centralizację i przyspieszenie rozliczeń

Agnieszka Woźniak Kierownik Kancelarii Krosno Glass

Elektronizacja procesu oprócz wyeliminowania pomyłek w przepisywaniu danych z faktur wpłynęła na uszczelnienie obiegu faktur, eliminację przesyłania pomiędzy spółkami faktur fizycznych oraz poprawiła kontrolę terminów płatności

Adam Piela Dyrektor Finansowy Mokate

W obecnych czasach w Herlitz zaczyna dominować praca zdalna. Rozwiązanie zapewnia nam nieprzerwany dostęp do dokumentu faktury. System znacznie skrócił czas obiegu faktur, od momentu wejścia do firmy, do momentu zaksięgowania faktury w SAP. Mamy kontrolę nad fakturą, wiemy na jakim etapie procesu się znajduje, kto jest odpowiedzialny za jej opis i akceptację

Łukasz Szymański Kierownik Działu Informatyki Herlitz

W obliczu potrzeby usprawnienia procesu zawierania umów z klientami i dostawcami poszukiwaliśmy systemu, który będzie stosunkowo łatwy do uruchomieniu i od razu dostępny dla wszystkich użytkowników. Dzięki korzystaniu z platformy w modelu SaaS nie martwimy się o infrastrukturę IT. Umówiliśmy się, że system ma być wydajny i dostępny według wskaźników określonych w umowie SLA

Tomasz Pierzchała Dyrektor Biura Informatyki Polimex-Mostostal

Poszukiwaliśmy narzędzia, które zoptymalizuje koszty utrzymania rozwiązań IT związanych z dokumentami bilingowymi, bez uszczerbku na jakości obsługi klientów i efektywności procesów sprzedaży energii. Udało się znaleźć złoty środek pomiędzy wartością inwestycji a funkcjonalnością oprogramowania. Sprawdziła się reguła 80/20, tj. 80% funkcjonalności najlepszych na rynku rozwiązań IT za 20% ceny

Artur Lech Kierownik Sekcji Informatyki G.EN. Gaz Energia

Poradniki

Słownik pojęć powiązanych

  • system zarządzania dokumentami (Document Management System – DMS)
  • system zarządzania dokumentacją
  • system zarządzania procesami (Business Process Management System)
  • system Workflow (system obiegu dokumentów, system obiegu pracy)
  • Content Management – elektroniczne archiwum dokumentów
  • elektroniczna archiwizacja dokumentów
  • archiwizacja i skanowanie dokumentów
Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.