Po raz pierwszy w Polsce, oparty o najlepsze wzorce zagranicznych edycji Student’s Sales Competition, startuje konkurs który ma pokazać i wypromować utalentowanych studentów a pracodawcom wskazać cennych pracowników. Na najlepszych czekają staże w firmach partnerskich i nagroda dodatkowa o wartości 5 000 zł.
Zarządzanie sprzedażą wymaga zróżnicowanych umiejętności – zarówno interpersonalnych, jak i analitycznych. Wymaga też osobowości. Wszystkie te cechy zostaną ocenione u uczestników konkursu podczas dwóch etapów, z których każdy koncentruje się na ocenie innych kompetencji.
I ETAP (10-29 lutego 2012)
Rozwiązanie jednego z case study, dostępnych na stronie konkursu – ocenie podlegają umiejętności analityczno-strategiczne.
II ETAP (3 kwietnia 2012)
Przeznaczony dla 32 osób z najwyższą liczbą punktów po pierwszym etapie. W jego obrębie planowane są różnorodne zadania:
- Prezentacja – oceniane są techniki sprzedaży, umiejętność prowadzenia prezentacji oraz kompetencje związane z procesem komunikowania się
- Warsztaty grupowe – praca nad danym zadaniem (np. dotyczącym spadku sprzedaży lub wprowadzenia nowego produktu na rynek). Oceniane są kompetencje interpersonalne.
Więcej szczegółów dostępnych na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl