BeeOffice Service Desk – szybki i wygodny sposób na obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych | All for One Poland

BeeOffice Service Desk – szybki i wygodny sposób na obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych

20/03/2017

Termin już minął!

Zapraszamy do obejrzenia nagrania

W ramach BCC Webinars zapraszamy Państwa na webinar „BeeOffice Service Desk – szybki i wygodny sposób na obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych”.

BeeOffice Service Desk to rozwiązanie, które w prosty sposób porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych, niezależnie od ich przedmiotu (zgłoszenia informatyczne, administracyjne, serwisowe…).

Podczas webinara w praktyczny sposób pokażemy możliwości modułu Service Desk w BeeOffice:

  • Zgłaszanie problemów i zapytań (wraz z opisem i załącznikami)
  • Przydzielanie osób odpowiedzialnych
  • Podgląd statusu sprawy online
  • Powiadomienia o zmianie statusu sprawy
  • Ocena satysfakcji z obsługi zgłoszenia
  • Raportowanie (czasy reakcji i obsługi zgłoszeń, poziom satysfakcji)

Więcej informacji na temat rozwiązania BeeOffice Service Desk można znaleźć tutaj.

Serdecznie zapraszamy do udziału. Webinar rozpocznie się 20 marca o godzinie 13.00 i potrwa ok. 15 minut.

20/03/2017

Termin już minął!

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.