SAP Managed Services | All for One Poland

SAP Managed Services

Serwis i wsparcie SAP

Twoja firma korzysta z SAP w chmurze czy systemu on premise? W każdym przypadku potrzebne są profesjonalne usługi administracji i wsparcia serwisowego.

Usługi wsparcia i serwisu SAP

Wsparcie użytkowników SAP w codziennej pracy. Administracja środowisk SAP S/4HANA, SAP ERP/ECC i innych. Bezpieczna chmura prywatna, dedykowana dla systemów SAP. Usługi zarządzane dla systemów SAP to nasza specjalizacja.

Case studies

Nasza organizacja serwisowa obsługuje ponad 200 kontraktów SAP Managed Services dla klientów z Polski i innych krajów.

Opinie naszych klientów

Mamy zapewniony komplet usług związanych z utrzymaniem systemów SAP – hosting, administrację oraz serwis polegający na zdalnym wsparciu użytkowników SAP. Z jednej ręki otrzymujemy kompleksową usługę z precyzyjnie określonymi warunkami SLA

Piotr Drewicz Menedżer ds. IT Hortex

Bardzo cenię sobie naszą współpracę – mam pewność, że najbardziej krytyczny system z punktu widzenia funkcjonowania firmy, jakim jest SAP, jest odpowiednio serwisowany i rozwijany. Korzyść to też stałe przewidywalne koszty utrzymania systemu – jednolita stawka serwisowa daje komfort planowania budżetu wsparcia

Marcin Szałapski Dyrektor Finansowy USP Zdrowie

Przy wyborze partnera braliśmy pod uwagę firmy z całej Europy. Teraz zyskaliśmy gwarancję wysokiej dostępności i bezpieczeństwa naszych systemów. Równocześnie szybki czas reakcji na zgłoszenie i elastyczne podejście wychodzą naprzeciw naszym oczekiwaniom

Joachim Neff Program Manager SAP OPESUS

Nasze standardy pracy

Centrum Outsourcingowe All for One to dedykowana organizacja serwisowa, zapewniająca jakość i ciągłość obsługi wszystkich kontraktów serwisowych i outsourcingowych naszych klientów. Centrum funkcjonuje zgodnie z dobrymi praktykami działania organizacji serwisowych.

Komunikacja z klientami opiera się o zasadę pojedynczego punktu kontaktu (SPOC – Single Point of Contact). Zgłoszenia są rejestrowane, przetwarzane i raportowane w aplikacji serwisowej. Pracę Centrum koordynuje Zespół Service Desk, odpowiedzialny m.in. za kierowanie zgłoszeń klientów do odpowiednich zespołów specjalistów.

Kluczowe standardy w naszej pracy to:

  • System Zarządzania Usługami IT certyfikowany wg ISO 20000
  • System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji certyfikowany wg ISO 27001
  • Certyfikat PCoE (SAP Partner Center of Expertise)

Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że niezależnie od przedmiotu zgłoszenia, czasu i sposobu jego dokonania, tematem zajmują się odpowiedni specjaliści, a rozwiązanie zostanie dostarczone zgodnie z kontraktem i zapisami SLA (m.in. dotyczącymi czasów reakcji).

Przyjazna aplikacja serwisowa

Z naszymi klientami pracujemy w oparciu o aplikację serwisową BeeOffice Service Desk. Umożliwia ona nie tylko zgłaszanie i obsługę ticketów, ale także ciągły przegląd statusu obsługi serwisowej przez obydwie zainteresowane strony (klienta i koordynatora kontraktu po stronie All for One).

Zobacz nagrania z naszych webinarów

1/7

Poradniki

Logowanie do aplikacji serwisowej

Zgłoszenia do All for One Service Desk dla klientów Centrum Outsourcingowego

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.